کد خبر 1014133
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
مورینیو و کاسیاس

دروازه‌بان پورتو نسبت به بازگشت تاتنهام مورینیو در دیدار برابر المپیاکوس بی تفاوت نماند.

به گزارش مشرق، تاتنهام سه‌شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا توانست شکست ۲ بر صفر را برابر المپیاکوس به پیروزی ۴ بر ۲ تبدیل کند تا ژوزه مورینیو نخستین کامبک خود را به عنوان سرمربی جدید تیم انگلیسی تجربه کند. ایکر کاسیاس پس از این برد توئیت زد و نوشت: ReMOUntada del Tottenham… (دروازه‌بان اسپانیایی در کلمه رمونتادا که به معنای بازگشت است از مخفف نام مورینیو بهره برد).

بیشتر بخوانید:

توپ جمع کنی که ناجی مورینیو شد +عکس

دروازه‌بان پورتو در ادامه نوشت: دقایق نخست پر از استرس اما در ادامه ارائه یک بازی خوب. آنها تمام تلاش خود را کردند. بهترین تصمیمات برای تغییر جریان بازی گرفته شد. nochedechampions# (شب لیگ قهرمانان)

مورینیو دومین پیروزی‌اش را با تاتنهام کسب کرد. این اولین برد سرمربی پرتغالی بود. تیمش گل‌های العربی و روبن سمدو را با گلزنی دله الی، سرژ اوریه و دبل هری کین جبران کرد.

تاتنهام با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه B به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهد کرد. بایرن مونیخ ۱۵ امتیازی صدرنشین گروه است. در این گروه ستاره سرخ با سه امتیاز سوم است و المپیاکوس یک امتیازی در رتبه چهارم قرار دارد. دو تیم صربستانی و یونانی در هفته آخر برای کسب سهمیه لیگ اروپا رقابت می‌کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس