کد خبر 1013977
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
یدالله طاهرنژاد

یک عضو مرکزیت حزب کارگزاران خواستار عذرخواهی روحانی از مردم شد و گفت: در تصمیم مهمی مانند بنزین، او مردم را به هیچ انگاشته است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

به گزارش جهان‌نیوز، یداله طاهرنژاد با اشاره به بی‌تدبیری بنزینی دولت گفت: به دولت پیشنهاد می‌کنم که از این به بعد با احتیاط وعده دهد و با قدرت به وعده خود عمل کند تا بتواند این سال‌های باقی‌مانده از دوره ریاست جمهوری خود را هم به سلامت سپری کند. من هیچ‌وقت دوست ندارم جای آقای روحانی باشم، چون اصلا دوست ندارم کارهایی که آقای روحانی انجام می‌دهد از من سر بزند.

بیشتر بخوانید:

نارسایی های امروز به دلیل ضعف نظارت مجلس است


وی می‌افزاید: یک کار پرهزینه که می‌توانست هزینه‌ای نداشته باشد خسارت سنگینی به کشور وارد کرد و عوارض سنگینی هم به‌جای خواهد گذاشت.


به نظر من کاری که آقای روحانی می‌تواند انجام دهد این است که به ترمیم اعتماد عمومی نسبت به خود و دولت بپردازد و جامعه را به نقطه‌ای برساند که او را به‌صورت نسبی باور کند وگرنه با این بی‌اعتمادی‌ای که نسبت به دولت شکل گرفته، مطمئناً آقای روحانی هر کاری کند نمی‌تواند با اقبال عمومی مواجه شود.


عضو کارگزاران گفت: یکی از راه‌هایی که رئیس‌جمهوری می‌تواند به‌وسیله آن دوباره اعتماد مردم را به دست بیاورد، عذرخواهی از آنهاست. به‌دلیل اینکه آنها را در گرفتن چنین تصمیم مهمی که در زندگی‌شان تأثیر مستقیم دارد به هیچ انگاشته است. در مرحله بعد، دست‌کم الان اقدام به جلب رضایت مردم کند. برای مردم توضیح دهد که ضرورت‌های این تصمیم چه بوده و مردم را به این باور برساند که دولت چاره‌ای جز گرفتن این تصمیم نداشته است. دولت در اجرا می‌توانست تدابیر مناسبی بیندیشد که این همه خسارت ایجاد نکند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس