کد خبر 1013873
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
اینسینیه

در حالی که اعلام شده بود هافبک برزیلی تیم فوتبال ناپولی بیش از سایر بازیکنان این تیم بابت سرپیچی از دستور رئیس باشگاه ضرر کرده، اکنون مشخص شده که همتای ایتالیایی او متحمل سنگین‌ترین جریمه شده است.

به گزارش مشرق، روز گذشته (دوشنبه) خبرهایی در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شد مبنی بر اینکه اورلیو دلورنتیس مالک و رئیس باشگاه ناپولی مجازات هر کدام از بازیکنان این تیم بابت سرپیچی از دستور او برای رفتن به اردوی تمرینی اجباری یک هفته‌ای را مشخص کرده و در این بین آلان، هافبک برزیلی آبی‌پوشان شهر ناپل که 200 هزار یورو جریمه شده بیش از همه متضرر شده است.

بیشتر بخوانید:

شاگردان آنچلوتی آماده شکایت از مالک ناپولی

اکنون اما نشریه گاتزتا دلواسپورت مدعی شده که نه آلان، بلکه لورنزو اینسینیه بازیکنی بوده که بیش از همه جریمه شده است. طبق ادعای این روزنامه ایتالیایی، هافبک ملی‌پوش ناپولی 350 هزار یورو جریمه شده و این در حالی است که حقوق سالانه او 4.5 میلیون یورو است، یعنی تقریباً 84 هزار یورو در هفته. به این ترتیب جریمه در نظر گرفته شده برای اینسینیه که باشگاه او را سرکرده طغیان بازیکنان علیه دستور دلورنتیس می‌داند، بیش از حقوق چهار ماه او است.

تیم فوتبال ناپولی فردا شب (چهارشنبه) در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان لیورپول است و اینسینیه در این بازی حضور نخواهد داشت که البته دلیل آن مصدومیت است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس