کد خبر 1013837
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کریستین اریکسن

دو باشگاه یوونتوس و رئال مادرید مذاکرات خود برای جذب هافبک دانمارکی تیم فوتبال تاتنهام را آغاز می‌کنند.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» و روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت»، دو باشگاه یوونتوس و رئال مادرید در نظر دارند در ماه ژانویه شانس خود را برای به خدمت گرفتن کریستین اریکسن امتحان کنند که قراردادش در پایان فصل جاری با تاتنهام به پایان می‌رسد. از آنجایی که این هافبک دانمارکی در پایان فصل بازیکن آزاد به شمار خواهد آمد، در ماه ژانویه می‌تواند به طور قانونی با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند.

بیشتر بخوانید:

هری کین: تاتنهام با مورینیو موفق می‌شود

در این بین یوونتوس که پیش از این سابقه خوبی در جذب بازیکنان آزاد از جمله پل پوگبا، آدرین رابیو و آرون رمزی داشته، امیدوار است این بار هم بتواند این هافبک 27 ساله را از تاتنهام به خدمت بگیرد و برای عملی کردن این انتقال فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.  

این هافبک دانمارکی که در ماه فوریه 28 ساله می‌شود، در سال 2013 در ازای 13.5 میلیون یورو از آژاکس به تاتنهام پیوست. او این فصل در 15 بازی که برای اسپرز به میدان رفته 2 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم ساخته است.

دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد هم وضعیت هافبک تاتنهام را زیرنظر دارند، این در حالی است که ژوزه مورینیو، سرمربی جدید اسپرز نسبت به حفظ اریکسن امیدوار است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس