گوجه فرنگی

مدیر روابط‌ عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: توزیع گوجه‌فرنگی در میادین میوه و تره‌بار با نرخ ۴۵۰۰ تومان انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، شهرام جبارزادگان در پاسخ به این پرسش که با توجه به افزایش نرخ گوجه‌فرنگی در میوه‌فروشی‌های سطح شهر و کمیاب بودن آن، این محصول در میادین میوه و تره‌بار با چه نرخی عرضه می‌شود؟ اظهار کرد: دلیل کمبود گوجه‌فرنگی در سطح شهر، شرایط فصلی است و توزیع این محصول نیز کمتر از میزان معمول است. همچنین با توجه به این شرایط، گوجه‌های عرضه‌ شده از کیفیت مورد انتظار برخوردار نیستند.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: بر اساس آخرین نرخنامه میادین میوه و تره‌بار، هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی ۴۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

جبارزادگان با بیان اینکه‌ بهره‌برداران میادین و بازارهای تره‌بار، محصولات مورد نیاز خود را از تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان تهیه می‌کنند، گفت: طبیعی است بر اساس عرضه در بازار مرکزی، ما نیز نسبت به عرضه محصولات در میادین اقدام می‌کنیم و در حالی‌ که میانگین قیمت گوجه‌فرنگی در سطح شهر ۷۸۰۰ تومان است، شاهد عرضه گوجه‌فرنگی ۴۰ درصد زیر قیمت میانگین سطح شهر در میادین میوه و تره‌بار هستیم و انتظار می‌رود طی روزهای آینده با عرضه بیشتر این محصول به بازار، شاهد رفع این مشکل باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • فلاح IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    0 0
    علت کمبود سو مدیریت می باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس