کد خبر 1013726
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
محمد بنا

با توجه به تعویق جام‌جهانی ۲۰۱۹ کشتی فرنگی، اردوی این تیم تعطیل شد و محمد بنا و کادرش نیز خانه کشتی را ترک کردند.

به گزارش مشرق، در حالی که ایران تمامی مقدمات برگزاری جام‌جهانی کشتی فرنگی در سالن 12 هزار نفری آزادی را فراهم کرده و همه چیز برای میزبانی از تیم‌های برتر کشتی دنیا در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در تهران مهیا بود، روز گذشته اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد که این مسابقات به تعویق افتاده است.

این در شرایطی است که شاگردان محمد بنا از 10 آبان‌ماه اردوهای خود برای حضور در جام‌جهانی را آغاز کرده بودند و به همین دلیل نیز لیگ کشتی فرنگی به سرعت و با فشردگی زیاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

جام جهانی کشتی فرنگی در ایران لغو شد +عکس

با توجه به این تصمیم،‌ با وجودی که فدراسیون کشتی روز گذشته تاکید داشت همچنان برای برگزاری مسابقات در موعد قبلی در سالن 12 هزار نفری آزادی اصرار و تلاش دارد اما دیگر بعید به نظر می‌رسد که شاهد چنین اتفاقی باشیم چرا که عملاً فرصتی برای حضور تیم‌ها در تهران نیست.

در این شرایط امروز اردوی تیم ملی فرنگی تعطیل شد و فرنگی‌کاران و کادرفنی تیم ملی خانه کشتی را ترک کردند. با توجه به برنامه‌های اعلام شده تیم ملی فرنگی،‌ به نظر می‌رسد اردوی بعدی این تیم بهمن ماه و بعد از جام تختی باشد چرا که محمد بنا معمولاً معتقد به برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی پیش از رقابتی که جنبه انتخابی دارد، نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس