کد خبر 1013394
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
بررسی علت صف های شلوغ در پمپ بنزین ها

رئیس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی کشور گفت: نگرانی مردم نسبت به ذخیره سهمیه سوخت برای ماه‌های آتی، باعث افزایش درخواست مردم برای سوختگیری در ابتدای ماه شده است.

به گزارش مشرق، ناصر رئیسی فرد رئیس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی کشور اظهار کرد: در جریان اغتشاشات اخیر حدود ۲۵ جایگاه سوخت در استان تهران دچار آسیب دیدگی شده است.

رئیس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی کشور در تشریح علت صفوف طولانی در جایگاه های سوخت تصریح کرد: اخبار اعلام شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مبنی بر حذف سهمیه سوخت وانت ها و تاکسی ها در پایان هر ماه، موجب نگرانی مردم نسبت به ذخیره سهمیه سوخت برای ماه‌های آتی شده و همین امر باعث افزایش درخواست برای سوختگیری در ابتدای ماه و طویل شدن صف ها در جایگاه‌های سوخت رسانی شده است.

بیشتر بخوانید:


وی با بیان اینکه برای بسیاری از رانندگان خودرو پر کردن باک ۶۰ لیتری خودرو با قیمت ۱۸۰ هزار تومان سخت است، افزود: به دلیل گرانی بنزین بسیاری از رانندگان تاکسی در مراجعه به جایگاه سوخت بین ۱۰ تا ۱۵ لیتر بنزین می‌زنند و پس از تمام شدن آن دوباره اقدام به سوخت گیری می‌کنند که این موضوع نیز در افزایش صف پمپ بنزین‌های تاثیر می‌گذارد.

رئیسی بیان کرد: در ابتدای واریز سهمیه خودروها به کارت سوخت میزان استفاده مالکان خودرو از کارت سوخت شخصی ۷۰ درصد و استفاده از کارت سوخت جایگاه داران ۳۰ درصد بود، اما در روزهای بعد سهم استفاده از بنزین سهمیه‌ای و آزاد مساوی شد و به نظر می‌رسد پس از عبور از اواسط ماه عمده سوختگیری با کارت سوخت جایگاه‌ها انجام خواهد شد.
رئیس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی کشور تصریح کرد: سهمیه بندی بنزین در ماه‌های ابتدایی منجر به کاهش مصرف سوخت می‌شود، اما بنزین یک کالای مصرفی است و مصرف کنندگان که نیازمند بنزین هستند در هر صورت آن را تامین می‌کند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    7 1
    شلوغی بابت فروش بنزین توسط تاکسی ها و وانت بارهاست.
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    5 1
    دوباره کاسبی فروش بنزین توسط وانت ها و تاکسیها شروع شده و موجب کمکاری تاکسیها خواهد شد علی برکت الله
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    1 0
    آقا جون مردم اکثرشون مسافر کش شدن پول ندارند یکدفه ای ۱۲۰ هزار تومن پول بدهند باکشون رو نیمه پر کنند کم کم بنزین میزنن و بجای اینکه هر سه چهار روز یه بار بنزین بزنن هر روز میرن بنزین میزنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس