کد خبر 1013386
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
تذکرات نمایندگان مجلس درباره پرداخت یارانه معیشتی: دولت شفاف سازی کند

نماینده مردم خمینی شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد: در حالی که ادعا می‌کنید به 60 میلیون نفر یارانه افزایش قیمت بنزین را پرداخت کرده‌اید، بسیاری از مردم به دلیل عدم واریز یارانه معترض هستند. ضروری است نسبت به پرداخت یارانه تمام افراد مشمول اقدام کنید.

به گزارش مشرق، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه 4 آذر 98) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه به رئیس‌جمهور لزوم تعیین تکلیف و تسریع در صدور کوپن ارزاق عمومی با کارت‌های الکترونیکی توزیع کالا از محل 14 میلیارد دلار تخصیص‌یافته به این بخش را متذکر شد و نیز در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار تسریع در ابلاغ به رایزن‌های اقتصادی سفارتخانه‌ها برای بازاریابی برای محصولات کشاورزی کشور شد و نیز در تذکر دیگری به رئیس‌جمهور خواستار صدور دستور لازم به سازمان برنامه و بودجه جهت حمایت‌های لازم برای ایجاد بازار هنر شد.

بیشتر بخوانید:

سید محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد در حالی که ادعا می‌کنید به 60 میلیون نفر یارانه افزایش قیمت بنزین را پرداخت کرده‌اید، بسیاری از مردم به دلیل عدم واریز یارانه معترض هستند. ضروری است نسبت به پرداخت یارانه تمام افراد مشمول اقدام کنید.

ناصر شریفی نماینده مردم بندرلنگه در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در پیش‌بینی سوخت برای قایق‌های صیادی که معیشت قشر زحمتکش را به مخاطره انداخته شد.

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در تذکری به رئیس‌جمهور و وزرای اطلاعات، صنعت و تجارت عنوان کرد که علت اظهارات نسنیجده مسئولان دولت به خصوص وزیر صنعت در رسانه‌ها در خصوص گران نشدن کالاها علی‌رغم افزایش شدید قیمت‌ها اکثر کالاهای ضروری چیست؟ و به رئیس‌جمهور لزوم شفاف‌سازی در خصوص تعداد دقیق یارانه‌بگیران، افزایش نرخ بنزین و رفع سریع اختلال در سامانه دولت برای معترضان به عدم دریافت یارانه معیشتی دولت را متذکر شد.

داود محمدی نماینده مردم قزوین به رئیس‌جمهور لزوم پرداخت تمام درآمد حاصله از افزایش قیمت بنزین به مردم با توجه به مراجعات و تماس‌های مکرر مردم مبنی بر عدم پرداخت یارانه مربوط به حساب آنها را متذکر شد.

علی وقفچی نماینده مردم زنجان به رئیس‌جمهور لزوم شفاف‌سازی در پرداخت یارانه به 60 میلیون جمعیت کشور را متذکر شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
    0 0
    نمایندگان هیچ کاری نمی کنند پدر ملت درآمد ه ازگرانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس