کد خبر 1013379
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
فراز کمالوند

فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعتقاد دارد مشکلات تیم‌های نفتی برای پارس جنوبی، شدت بیشتری دارد و ممکن است کار به جای خطرناکی بکشد.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند درباره ابهام در تهیه بلیت برای سفر اعضای تیم فوتبال پارس جنوبی جم به بوشهر اظهار داشت: این مشکلات از ابتدای فصل وجود داشته و ظاهراً قابل حل نیست. شاید اگر تلاش‌های موسوی (مدیر منطقه ویژه پارس جنوبی) و مرادی (مدیرعامل موقت باشگاه پارس) نبود، تیم به صورت کامل از بین رفته بود.

وی ادامه داد: دچار مشکلاتی شدیم که گریبانگیر تیم‌های نفتی شده که شدت این مشکلات برای ما بیشتر است چون مسائل روزمره ما مانند ایاب و ذهاب و اسکان تیم هم دچار مشکل است. پیش از آغاز فصل در سرعین اردبیل اردویی برگزار کردیم و پس از گذشت چند ماه، هنوز پول هتل را پرداخت نکرده‌ایم. باشگاه به بیشتر هتل‌ها و آژانس‌های هواپیمایی بدهکار است و اگر فکر اساسی نشود، ادامه کار میسر نیست.

«تا الان با چنگ و دندان جنگیدیم، اما کار کردن برخی اوقات سخت شده و کار از دست ما خارج می‌شود.»، سرمربی پارس جنوبی جم ضمن بیان این جمله تصریح کرد: مدتی است که دریافتی نداشتیم و هنوز بلیت سفر به بوشهر خریداری نشده است. افکار تیم در این شرایط پریشان می‌شود و بازیکنان استرس می‌گیرند. مربی در این وضعیت به جای تمرکز روی تمرینات، نگران وضعیت هتل و مسائل سخت‌افزاری است. متأسفانه موسوی را تنها گذاشته‌اند و به او کمک نمی‌کنند. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

۳ مربی ایرانی که می‌توانند سرمربی تیم ملی شوند

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است اعضای تیم پارس جنوبی عازم بوشهر نشوند، خاطرنشان کرد: این اتفاق رخ نمی‌دهد. حتی اگر از دیگران پول قرض کنیم به بوشهر می‌رویم، اما یک یا دو بازی می‌توانیم اینگونه جلو برویم.

سرمربی پارس جنوبی درباره تأثیر مشکلات روی عملکرد تیمش اظهار داشت: خودم مستأصل هستم و نمی‌توانیم روی مسائل فنی تمرکز کنیم. تیم از لحاظ فنی خوب است و وقتی نمایشی تحسین‌برانگیز مقابل استقلال یا پرسپولیس ارائه می‌کنیم، یعنی مشکل فنی چندانی نداریم. با این حال ممکن است کار خطرناک شود و فکر می‌کنم این داستان تا نیم‌فصل ادامه داشته باشد. پس از آن باید فکری اساسی کنیم. چون فایده‌ای ندارد که اینگونه به کار ادامه دهیم و باید ببینیم در یک هفته یا 10 روز اخیر چه اتفاقی می‌افتد.

کمالوند درخصوص تقابل تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال که روز جمعه برگزار می‌شود، گفت: شاهین تیم خوبی است و کمی بدشانسی آورده است. فوتبال بالا و پایین زیادی دارد و شانس هم عنصر تأثیرگذاری در آن به شمار می‌رود. داور هم ممکن است اشتباهات سهوی داشته باشد که منجر به شکست یک تیم شود.

سرمربی پارس جنوبی درمورد اشتباهات داوری علیه تیمش در هفته‌های گذشته خاطرنشان کرد: صحبت کردن درباره داوری دردی دوا نمی‌کند و باید جو را آرام‌تر کنیم. به شرطی که مسئولان کمیته داوران فدراسیون فوتبال به فکر این موضوع باشند.

کمالوند در پاسخ به این پرسش که آیا برای اردوی نیم‌فصل شاگردانش برنامه‌ریزی کرده است یا خیر، گفت: ما به فکر فردای خودمان هم نیستیم و روزانه جلو می‌رویم، چه برسد به نیم‌فصل!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس