کد خبر 10133
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۹

کارگردان «فيتيله جمعه تعطيله» با انتقاد از تغييرات مديريتي پي در پي در شبکه کودک سيما، گفت: تغييرات مديريتي به برنامه‌ها ضربه اساسي مي‌زند.

به گزارش مشرق، کارگردان و يکي از بازيگران برنامه «فيتليه جمعه تعطيله» در گفت‌وگو با ايسنا، تصريح کرد: وضعيت خوشايندي نداريم؛ هنوز وضعيت مدير گروه کودک و نوجوان شبکه‌ي دو مشخص نيست. مدير شبکه هم به تازگي عوض شده و اين امر براي گروه‌هايي مثل ما ناخوشايند است.
وي ادامه داد: تمامي گروه‌ها به ويژه گروه‌هاي شبکه دو وضعيت خوبي ندارند. هر 6 يا 7 ماه يک بار مديريت تغيير مي‌کند و در اين مدت زمان کوتاه فرصتي، براي برنامه‌ريزي نيست.
محمد مسلمي خاطرنشان کرد: از زماني که شبکه دو به شبکه کودک تغيير نام داده است، رقابت از بين رفته و گروه‌هايي مثل ما که چندين کار را انجام مي‌دادند بايد فقط يک کار انجام دهند؛ قبلا برنامه «عکاس‌خانه» و ديگر برنامه‌ها را هم داشتيم اما در حال حاضر فقط فيتيله را اجرا مي‌کنيم. اين امر خطر بزرگي براي گروههاست.
کارگردان و بازيگر برنامه «فيتيله جمعه تعطيله» تاکيد کرد: مديران به سرعت تعويض مي‌شوند و نمي‌توانند سياست‌ها را اجرا کنند؛ زماني که مي‌خواهيم براي برنامه‌هاي جديد مذاکره کنيم مديريت عوض شده است. ما از اين شکل و روند راضي نيستيم و دوست داريم اتفاقات جديدي در گروه کودک و نوجوان رخ دهد. اين امر از گروه‌هايي مثل ما و ديگران برمي‌آيد، اما برنامه‌ريزي لازم دارد.
محمد مسلمي ادامه داد: متاسفانه همکاري لازم با ما و ديگر گروه‌ها صورت نمي‌گيرد؛ ما 6 ماه است که حقوق نگرفته‌ايم. تا به حال چند بار هم از آقاي ضرغامي وقت ملاقات خواسته‌ايم اما هنوز موفق نشده‌ايم. از زماني که شبکه دو تبديل به شبکه کودک شده براي ما خوشايند نبوده است. کارهاي قبلي تکرار مي‌شود و هيچ اتفاق جديدي رخ نمي‌دهد.
وي افزود: ما به خاطر عشق به مردم کار مي‌کنيم ولي وضعيت خوبي براي کارکردن وجود ندارد. اسم شبکه دو نبايد شبکه کودک باشد، بلکه کارها بايد متناسب با اين شبکه و با فرهنگ‌سازي انجام شود.
کارگردان برنامه «فيتيله جمعه تعطيله» خاطرنشان کرد: اميدوارم مديران از گروه‌ها حمايت کنند و اجازه دهند کار کنيم و سنگ جلوي پاي ما نيندازند. مديران سطح بالاتر هميشه حامي ما بودند. کساني که در راس امور هستند بايد برنامه‌ها را شناسايي و حمايت کنند.
محمد مسلمي با اشاره به وجود افرادي که با سوء استفاده از خانواده‌ها، از آنها براي حضور بچه‌ها در برنامه «فيتليه جمعه تعطيله» پول دريافت مي‌کنند، تاکيد کرد: حضور در برنامه از طريق پيامک و يا سايت برنامه امکان‌پذير است و هيچ پولي هم دريافت نمي‌شود. تا به حال چندين بار با اين مساله مواجه شده‌ايم و موضوع را براي پيگيري بيشتر به حراست سازمان واگذار کرده‌ايم تا مردم هم نسبت به سازمان صدا و سيما بدبين نشوند. خانواده‌ها بايد بدانند هيچ پولي نبايد بپردازند و اگر با چنين موردي مواجه شدند آن را گزارش دهند تا پيگيري شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس