کد خبر 1013261
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
استقلال

هافبک اسبق استقلال و سپاهان گفت: سپاهان و شهرخودرو می توانند برای استقلال دردسرساز شوند.

به گزارش مشرق، علی حاج‌اکبری، هافبک اسبق استقلال و سپاهان می‌گوید آبی‌پوشان تهرانی کامل‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هستند.
استقلال روز دوشنبه با نساجی مازندران بازی دارد. نظر شما درخصوص این بازی چیست؟
بازی با نساجی شرایط خاصی دارد. این تیم در خانه خودش خوب بازی می‌کند و مقابل تیم‌های بزرگ با حمایت هواداران خودش کم‌اشتباه ظاهر می‌شود. به نظرم استقلال باید حسابی مراقب باشد چرا که گرفتن امتیاز در قائمشهر کار آسانی نیست.
 
فکر می‌کنید استقلال بتواند بازی را در قائمشهر ببرد؟
شدنی است، ولی به شرطی که مثل ۶ بازی قبلی در حمله و دفاع منسجم باشیم و فرصت ایجاد موقعیت به حریف ندهیم.
 
بیشتر بخوانید:
خیلی‌ها می‌گویند استقلال در حال حاضر بهترین تیم ایران است. نظر شما چیست؟
بله، من استقلال را در ۶، ۷ بازی گذشته کامل‌ترین تیم از لحاظ تیمی دیدم و از هر حیث صلاحیت کسب عنوان قهرمانی را دارد. اگر تیم به حاشیه نرود و استراماچونی هم از لحاظ مالی مشکلش حل شود، قطعاً موفق خواهیم شد. خودتان می‌دانید تیم‌هایی، چون استقلال و پرسپولیس باید خیلی مراقب باشند از طریق عوامل بیرونی وارد حاشیه نشوند.
 
به نظر شما استقلال قهرمان لیگ می‌شود؟
بله، استقلال باید تا پایان نیم‌فصل اول به صدر جدول برسد. اگرچه در راه قهرمانی تیم‌های سپاهان با قلعه‌نویی و شهرخودرو با گل‌محمدی می‌توانند دردسرساز باشند. من فکر می‌کنم استقلال امسال قهرمان لیگ می‌شود.
 
پرسپولیس چطور؟
پرسپولیس نوسان زیادی در کارش داشته و خوب نتیجه نمی‌گیرد. استقلال با یک مساوی یا برد می‌تواند جای پرسپولیس را در جدول بگیرد. من بعید می‌دانم پرسپولیس پس از ۳ فصل قهرمانی در لیگ برتر امسال شانسی برای قهرمانی داشته باشد و آن‌ها برای کسب سهمیه باید بجنگند.
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس