بی بی سی  نمایه

بی بی سی فارسی در بررسی عملکرد سلطنت‌طلب ها و منافقین، ضعف هایی را برشمرد که با نگاهی دقیق به عملکرد این شبکه، متوجه خواهید شد این ضعف ها، سیاست اصلی این رسانه لندنی است!

به گزارش مشرق، در تحلیلی درباره گروه های براندازی که به دنبال جنگ و درگیری مسلحانه هستند، آنها را به دو دسته تقسیم کرد: سلطنت طلب‌ها که رضا پهلوی سرکرده آنهاست و گروهک تروریستی منافقین که فعلا مریم رجوی سرکرده آن است.

سلطنت طلب ها و منافقین که سابقه ای مملو از جنایت و کشتار دارند، مدتی است که در مجامع بین المللی از اعتراض مسالمت آمیز می گویند اما در عمل به دنبال ایجاد ناامنی و خشونت در ایران هستند.

سعید برزین، کارشناس ارشد بی بی سی در همین زمینه گفت: «ضعف این گروه ها، تناقضی است که در گفتار و رفتار دارند. در حرف می گویند ما طرفدار تغییر مسالمت آمیز هستیم اما در عمل هر نوع اعتراض خیابانی و ناآرامی را حتی اگر همراه با خشونت باشد، تشویق می کنند. نکته دوم هم اینکه، بیش از اندازه روی قدرت های خارجی، آمریکا، عربستان و اسرائیل حساب باز می کنند که در پروسه به قدرت رسیدن آنها کمک کنند.»

دانلود

اما آنچه در میان جالب توجه است، عملکرد بی بی سی فارسی در اغتشاشات اخیر است؛ عملکردی که دقیقا مطابق با تحلیل کارشناس این شبکه درباره سلطنت طلب ها و منافقین است.

گرچه این رسانه انگلیسی، ادعای حمایت از اعتراضات مسالمت آمیز و پرهیز از خشونت را دارد اما در اغتشاشات ایران همواره به عنوان بازوی رسانه ای خشونت طلبان و فتنه گران عمل کرده است.

بی بی سی که با فتنه ۸۸ آغاز به کار کرده، در فتنه اخیر همچون گذشته، وظیفه اطلاع رسانی درباره مکان اغتشاشات و ناآرامی را بر عهده گرفت و ضمن انتشار تصاویر آتش زدن اموال عمومی، با دعوت از گروه های مختلف اپوزیسیون و ارائه تحلیل های غلط، سعی کرد تا مردم را تحریک کرده و آنها را به حضور در خیابان ترغیب نماید.

جالب اینجاست که حامی اعتراضات مسالمت آمیز، با دعوت از چهره ها و گروه های تندرو و خشونت طلبِ اپوزیسیون و تریبون دادن به آنها، رسما جنگ خیابانی را آموزش داد.

دانلود

این رسانه لندنی نه تنها سیاستی متناقض در گفتار و رفتار دارد بلکه همچون منافقین و سلطنت طلب ها هم چشم به خزانه نظام سلطنتی انگلیس دارد و بودجه خود را از جیب مالیات دهندگان بریتانیایی تامین می کند.

در حقیقت می توان گفت بی بی سی به اصطلاح جمهوری خواه، در کنار منافقین و سلطنت طلب ها، سه ضلع یک مثلث را تشکیل می دهند که اپوزیسیون را در خود جمع می کند؛ از کمونیست ها و فدائیان خلق تا شاه دوستان و دموکرات ها!

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    9 3
    بی بی سی فارسی پاتوق بهائیان نجس و مزدور!
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    8 2
    نجسهای انگلیسی شکست خوردید. سخته براتون می دونم.
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    5 2
    دولت روحانی و اسهال طلب ها و سبزها و بی‌بی‌سی، سلطنت‌طلب و منافق، ابزار براندازی در ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس