کد خبر 1013173
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
شهرام هروی

پس از مطرح شدن خبر استعفای سرمربی تیم ملی دقایقی پیش سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته به همراه سیدشهرام هروی در اردوهای تیم ملی حضور پیدا کردند.

به گزارش مشرق، پس از انتشار خبری مبنی بر احتمال بازگشت دبیر پیشین فدراسیون کاراته، سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی صبح امروز در فاصله 2 روز مانده تا اعزام تیم ملی به مسابقات لیگ جهانی اسپانیا در تمرینات امروز حضور نداشت و غایب بزرگ اردوها بود. غیبت هروی از سوی رسانه‌ها امروز مطرح شد و این شائبه به وجود آمد که وی تصمیم به استعفا از مسئولیت خود گرفته است به همین دلیل او در تمرینات امروز حضور پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید:

آشوری در آستانه بازگشت به فدراسیون کاراته

سرانجام دقایقی پیش سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته به همراه سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته با حضور در جمع ملی‌پوشان دقایقی را به گفت‌وگو پرداختند و با خوردن شام در کنار ملی‌پوشان همه چیز ختم به خیر شد.

این اتفاقات در حالی رخ داده که هروی سرمربی پرافتخار کاراته ایران سه عنوان قهرمانی جهان، سه عنوان قهرمانی آسیا و سه عنوان قهرمانی در لیگ‌های جهانی را با تیم ملی کاراته کسب کرده است.

به همراه طباطبایی و هروی، اشرف امینی مدیر تیم بانوان، سمانه خوش قدم مربی تیم بانوان و مدنی در تمرین حاضر شدند.

امیدوارم در فاصله 48 ساعت مانده به اعزام تیم ملی به آخرین مرحله لیگ جهانی سال 2019 آرامش مجدداً به تیم ملی بازگردد تا ملی‌پوشان با شرایط روحی و روانی خوبی به اسپانیا اعزام شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس