کد خبر 1013139
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
هواداران فلامینگو

کاروان تیم قهرمان آمریکای جنوبی در بازگشت به برزیل با استقبال بسیار عالی هوادارانش روبرو شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته دیدار فینال رقابت های قاره آمریکای جنوبی موسوم به کوپا لیبرتادورس در ورزشگاه مونومنتال پایتخت کشور پرو برگزار شد. تیم های فلامینگو برزیل و ریورپلاته آرژانتین که حریفان خود را در مرحله حذفی پشت سر گذاشته بودند، در این بازی به مصاف هم رفتند تا نماینده قاره آمریکای جنوبی در رقابت های جام باشگاه های جهان را مشخص کنند.

بیشتر بخوانید:

تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های جهان +عکس

در این بازی تیم ریورپلاته، مدافع عنوان قهرمانی، با گل رافائل سانتوس در نیمه اول پیش افتاد و تا دقایق پایانی هم خود را در آستانه دومین قهرمانی متوالی لیبرتادورس می دید اما طوفان ناگهانی گابریل باربوسا، از دقیقه 89 آغاز شد و با زدن 2 گل پیاپی، ریورپلاته را با خود برد. به این ترتیب فلامینگو موفق شد قهرمانی لیبرتادورس را از حریف آرژانتینی بگیرد و خود بر بام قاره آمریکای جنوبی بایستد.

شاگردان ژرژ ژسوس پرتغالی بعد از کسب این عنوان قهرمانی امروز به کشور خود بازگشتند و با استقبالی استثنایی از سوی هواداران در برزیل روبرو شدند. مردم آمریکای جنوبی همواره با احساس فوق العاده ای فوتبال را دنبال می کنند و هواداران فلامینگو بعد از حمایت های خود در بازی فینال، به خیابان های شهر خود ریختند و با نمایش دوباره احساسات فوتبالی شان از تیم قهرمان به بهترین شکل ممکن استقبال کردند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس