image-20191124150822-1.png

جلال محمودزاده:مولد موج تقاضا در کشور بخشهای مختلف تولیدی هستند. مردم ذهن آگاهی دارند و همواره حضور افراد و سازمانهای مختلف در بزنگاهها را به خاطر خواهند آورد.

 CSR مخفف (corporate social responsibility) و به معنای مسئولیت اجتماعی است که اگر بخواهیم در یک تعریف مختصر CSR را توضیح دهیم باید بگوییم: “فعالیت های اجتماعی برندها و انجام کارهای نوع دوستانه نیز از جمله این کارها می باشد. به بیان دیگر شرکت ها نسبت به جامعه و فضایی که در آن فعالیت می کنند باید احساس مسئولیت کرده و در این راستا تلاش هایی را انجام دهند.”نقش فولاد مبارکه در سالهای اخیر در این زمینه ستودنی بوده است.

جلال محمودزاده نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در این باره توضیح داد: مولد موج تقاضا در کشور بخشهای مختلف تولیدی هستند. مردم ذهن آگاهی دارند و همواره حضور افراد و سازمانهای مختلف در بزنگاهها را به خاطر خواهند آورد. رضایت خاطر مردم از چنین رفتاری منجر به شکل گیری بک پایگاه منابب خواهد شد و در آن مردم با اعتماد و رضایت خود برای بخشهای مختلف مشروعیت بیشتری می آورند. وی در خصوص نقش فولاد در این زمینه گفت: باید خوشحال باشیم که شرکتهایی مانند فولاد مبارکه وجود دارند که با توجه به تحریمهای مختلف از هزینه کردن در این امر ملی ابایی ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس