سردار فدوی:اغتشاشات ۴۸ ساعته جمع شد/ترامپ خباثت‌های خود را عریان نشان می‌دهد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت:آمریکایی‌ها از اینکه اینترنت را قطع کردیم، وحشت کردند؛ چون اشرار با استفاده از اینترنت و سیستم عامل آن‌ها، فعالیت‌های خود را سازماندهی می‌کردند.

به گزارش مشرق، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در نشست خبری که در حاشیه اجتماع بانوان بسیجی در سالن وزارت کشور برگزار شد، در پاسخ به سوال دفاع‌پرس مبنی بر مأموریت جدید سپاه در زمینه دستگیری مفسدان اقتصادی اظهار داشت: سپاه به عنوان ضابط قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی عمل می‌کند و این در حالی است که اطلاعات سپاه در اواخر سال گذشته و اوایل امسال ساختار و سازمان خود را تغییر داد و این باعث شد تا توانمندی آن افزایش یابد؛ البته در کنار این موضوع، مأموریت‌هایی هم از سوی فرمانده معظم کل قوا به این سازمان ابلاغ شده و به همین خاطر میزان فعالیت‌های سپاه در این زمینه‌ها افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

سپاه و بسیج پای هر کاری رفتند موفق بوده‌اند

وی در ادامه درباره اغتشاشات هفته گذشته نیز بیان کرد: در اغتشاشات هفته گذشته هرچند آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در آن دخیل بودند، اما با وجود این، توانستیم ظرف مدت ۴۸ ساعت تلاش‌های اشرار را با شکست مواجه کنیم.

سردار فدوی ادامه داد: نقش‌آفرینی اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در اغتشاشات اخیر، ادعای ما نیست، بلکه خود آن‌ها به این موضوع معترف هستند.

وی همچنین اظهار داشت: طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم، می‌دانیم که بیشترین حجم اطلاعات مرتبط با توطئه اخیر، در شبکه‌های اجتماعی از کدام نقطه جغرافیایی بوده و همچنین می‌دانیم که کدام همسایگان علی‌رغم مسلمان بودن، از اغتشاشگران پشتیبانی می‌کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آمریکایی‌ها از اینکه اینترنت را قطع کردیم، وحشت کردند؛ چون اشرار با استفاده از اینترنت و سیستم عامل آن‌ها، فعالیت‌های خود را سازماندهی می‌کردند و این در حالی است که ما می‌بایست تاکنون اینترنت و سیستم عامل بومی می‌داشتیم؛ اما تاکنون در این زمینه کوتاهی کرده‌یم.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 18
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    13 36
    به نظر بنده شبکه اینترنت باید مدیریت شده و کنترل شده در اختیار مردم قرار داده شود و برای این کار هم دلیلی دارم ،وقتی اینترنت را در اختیار یک نوجوان دختر یا پسر زیر 18 سال قرار می دهند، حتما این نوجوان کنجکاو است و سواد رسانه ای ندارد، سر از جا های دیگر در می آورد و اینها به ضرر خانواده این نوجوان است.
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    4 10
    چرا اول از اونل شروع نمیکنید برای بومی سازی؟
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    17 25
    اینترنت آمریکایی مرکز جاسوسی دولت آمریکاست.کی میخواهیم بفهمیم؟! حتی از توالت شهروندان خودش و کل دنیا اطلاعات جمع میکنه! چه برسه مراکز کشورهای دشمن شیطان بزرگ! مغزهارو شستشو میدن زامبی تولید میکنند و با چندتا سردسته که با پول میخرند به جون مردم میندازند.مردم با فرهنگ شرقی کجا مثل حیوانهای از خدا بیخبر اینقدر بیوجدان و وحشی بار میومدند که به ناموس خودش و هموطنش هم رحم نکنه؟اخبار حوادث بخونید ببینید چه خبره
  • GB ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    23 12
    هر زمان که فرماندهی تو سپاه رو واگذاشتی و شغلت ازاد شد از این حرفا بزنی قبول می کنیم
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      3 4
      ببین ، توو لباس خدمت که بودی میتونی این کارهای عظیم رو انجام بدی ، نه مثل مسئولان ما تو کت و شلوار که وضعیت اینترنت بشه وضعیت اسف باری که الان هست..
  • NL ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    11 4
    امیدوارم همونطور که وعده خداست این آتشی که به کشورمون انداختن رو به جون کشورهای فتنه انگیز برگردونید.مخصوصا عربستان سعودی و امارات و صهیونیستها و آمریکا و انگلیس و فرانسه
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    12 9
    با سلام ببینید این موضع اینترنت یه مبحث کاملا فنی و تخصصی هستش که متاسفانه توی کشور ما هر کسی در هر صنفی اجازه داره بیاد و در مورد تخصصی ترین موضوعات اظهار نظر کنه .
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    18 6
    شرمنده اینترنت اگه بومی بشه دیگه اینترنت نیست
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    4 12
    اینترنت بومی
  • علی خدایی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    8 6
    بله باید یک اینترنت بومی داشته باشیم که از خودمان به عمل آید و بیگانگان از ایمترنتی که فراهم کرده اند برای هم دستان شرور خود در سبب نفاق کینه ورزی فتنه طوزی و شستشوی مغزی هستند از طریق همین اینترنت که خبلی مضر هست باید سپاه و وزارت اطلاعات جلوی همین مسعله باید یک سد محکم بزند تا نفوذ نا پزیر باشد برای مقابله با جنگ نرم
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    10 2
    افزایش ماموریت؟!!!! تا الان پس چکار می کردید؟! فساد تمام کشور را گرفته است.
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    5 8
    خلاصه: اختراع دوباره چرخ!! سیستم عامل یک نرم افزار جهان شمول هست و یکی از مهمترین عواملی که باعث قدرت و کارایی یک سیستم عامل میشه نرم افزارهایی هستن که روی اون نصب میشن مثلا برای اندروید میلیون ها اپلیکیشن وجود داره که توسط میلیون ها برنامه نویس در سراسر دنیا ساخته شدن و همین سیستم عامل هایی که الان درحال استفاده هست طی سالهای زیادی توسعه و بهینه سازی شدن از لحاظ عملکرد امنیت و انعطاف پذیری. به نظر من مدت زمانی که نیازه تا یک سیستم عامل ایجاد بشه و به بلوغ برسه و با توجه به اینکه فقط برنامه نویسان ایرانی باید در توسعه اون کار کنن در خوشبینانه ترین حالت حد اقل 30 سال زمان لازمه حالا اگر بعد از سی سال ازین سیستم عامل استقبال بشه توسط مردم!
    • حسین US ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      0 0
      این استدلال درستی نیست که چون کار سختیه ارزشش رو نداره!! دوما قرار نیست به بلوغ برسه بعد مردم قبولش کنن !! سوما چرا فقط برنامه نویس های ایرانی ؟!! هر سیستم عامل نقاط ضعف و قوتی داره .. تو دنیای دیجیتال هیچ وقت نمیشه گفت این شبکه یا این سیستم تا اخر جواب گو خواهد بود .. بلاخره باید جاشو به یکی بده ...
  • علی IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    1 4
    درهیچ جای دنیا اینترنت گل وگشاد وبی حساب وکتاب مثل ایران وجود ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس