کد خبر 1012961
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
برانکو

مسئولان فدراسیون فوتبال قرار است فردا نشستی را با سرمربی پیشین پرسپولیس برای پذیرفتن هدایت تیم ملی ایران برگزار کنند.

به گزارش مشرق،‌ پس از ۲ شکست تیم ملی ایران برابر بحرین و عراق و اوضاع نه چندان خوب تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملتهای آسیا ۲۰۲۳ چین، مسئولان فدراسیون فوتبال به بن‌بست برای همکاری با مارک ویلموتس رسیدند و به احتمال فراوان به زودی با این مربی بلژیکی قطع همکاری صورت خواهد گرفت.

پس از بررسی‌های نهایی هم مسئولان فدراسیون فوتبال نتوانستند گزینه‌ای مناسب‌تر از برانکو ایوانکوویچ برای تیم ملی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

بیانیه‌ فدراسیون فوتبال درباره خبر مذاکره با برانکو

برانکو هم سابقه هدایت تیم ملی ایران و حضور در جام جهانی را دارد و هم در چند سال اخیر به عنوان سرمربی پرسپولیس فعالیت می‌کرده و از شرایط فوتبال ایران آگاهی کامل دارد.

توافقات اولیه مسئولان فدراسیون با سرمربی پیشین پرسپولیس حاصل شده است. شرط اصلی برانکو برای قبول هدایت تیم ملی، دریافت مطالباتش از پرسپولیس بود که به او قول داده شده به زودی راهکار مناسب برای توافق او و باشگاه حاصل خواهد شد.

قرار است فردا دوشنبه مسئولان فدراسیون فوتبال برای توافق نهایی با برانکو جلسه‌ای را برگزار کنند تا تصمیم‌گیری نهایی صورت بگیرد و در مورد جزئیات هم توافق حاصل شود. به احتمال فراوان این نشست در ترکیه برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    34 13
    از ویلموتس که خیلی بهتره
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      16 9
      ویلموتس دو هفته ای از عربستان با اردنگی اخراج نشد
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    24 18
    با این کار هم طلب برانکو از پرسپولیس رو دولت پرداخت میکنه تا مشکلی برای نیم محبوبش پیش نیاد هم برانکو رو میاره تیم ملی تا باند مافیایی پرسپولیس دوباره بیفته رو تیم ملی
    • مصطفی۷ IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      18 8
      ایول توهم
    • سیروس IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      6 6
      بنده خدا آخه وجدان داشته باشید به سه دلیل اگه قرار هست مربی خارجی برای تیم ملی بیاد برانکو بهترین گزینه هست اول برانک کاملا فوتبال ایران را از زمان بلازویچ میشناسه و موفق هم بوده در ایران هم زمان تیم ملی و هم در باشگاهی دوم زمان جیگزینی مربی همین حالا هم دیر شده به نظرم بهترین زمان هست که فرصت داریم سوم خدایی کجا دیدید قبلا برانکو بخاطر باشگاهی افراد رو انتخاب بکنه من یادم نمیاد اگه موردی دارید بگید ضمنا بعد از امیر قلعه نویی و پروین شاید یکی از مربیانی هست که در ایرام موفق تر از همه بوده پس همین طوری نظر ندید با این پول و این شرایط زمانی و وضعیت روحی و ملی بهترین گزینه هست
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    13 0
    چرا ترکیه؟!!
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      5 3
      برای اینکه مسئولین فدراسیون فوتبال به خرج بیت المال یک سفر تفریحی هم رفته باشند.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    9 2
    طرف پا شده بعد از ایران رفته تو کشور سعودی تو تیم سعودی مربیگری کرده بعد خیلی راحت توسط شیخ سعودی برکنار شده جوری که خودش تا چند روز میگفت من برکنار نشدم بعد قراره دست از پا درازتر دوباره برگرده ایران بهش ترفیع رتبه هم بدن بذارنش مربی تیم ملی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس