دلار

آنها هر یک می‌دانند روی کدام اسب باید سرمایه‌گذاری کنند؛ پس از همین الان کار خود را شروع کرده‌اند.

سرویس جهان مشرق- مناظرات انتخاباتی نامزدهای دموکرات یکی بعد از دیگری سپری می‌شود و آنچه جای تعجب دارد اینکه تقریباً همه سؤالات از نامزدها پیرامون مسائل جنجالی‌تر در رسانه‌ها است نه مسائل اصلی کشور مانند اشتغال، زیرساخت‌هایی که دولت باید در حوزه‌های مختلف فراهم کند یا حتی متن سیاست خارجی.

مسائل جنجالی مانند خشونت سفیدپوستان برتری‌طلب، تروریسم، توافق هسته‌ای با ایران، پیمان آب و هوایی پاریس و مانند آن همگی همراستا با رسانه‌های جریان اصلی و از آن رو مطرح می‌شود که علاوه بر جلب توجه، ظرفیت خوبی برای زیر سؤال بردن ترامپ دارند.

مخاطب این صحبت‌ها مردم عادی‌اند. مطمئناً ثروتمندانی که قصد مداخله در انتخابات آمریکا را دارند پای نظر این و آن نمی‌نشینند.   آنها هر یک می‌دانند روی کدام اسب باید سرمایه‌گذاری کنند و از همین الان کار خود را شروع کرده‌اند.

پایگاه Open Secret فهرستی از ده حامی مالی بزرگِ نامزدهای دموکرات و جمهوری‌خواه در انتخابات ۲۰۲۰ ارائه کرده که نه کاملاً اتفاقی، هشت تن از آنها یهودی هستند. البته صرف یهودی بودن مشکلی ندارد اما مشکل آنجا است که ثروتمندان یهودیِ سرمایه‌گذار در سیاست آمریکا یا یهودیانِ لابی گر با مقامات ایالات متحده عمدتاً صهیونیست از آب در می‌آیند!

آنها نه تنها تلاش می‌کنند انتخاب مردم را شکل دهند، بلکه بعد از انتخاب نیز تلاش می‌کنند در فرد منتخب نفوذ کنند و در عمده موضوعات فارغ از اینکه مردم بر چه اساسی به آن فرد رأی داده‌اند، رویکرد و تصمیم وی را شکل دهند.

جرج مارکوس (دموکرات)

جرج یک مهاجر یونانی است که در بنگاه‌های ملکی سرمایه‌گذاری کرده و ثروتمند شده است. وی تا کنون ۲.۵ میلیون دلار نامزدهای دموکرات کنگره کمک کرده با این عنوان که حامی محدودکردن حمل سلاح در آمریکا است. جو بایدن، نانسی پلوسی و گاوین نیوسام از حمایت‌های او برخوردار شده‌اند.

هنری و مارشال لاوفر (دموکرات)

هنری وقتی که در بحران ۲۰۰۸ میلادی ۳۹۰ میلیون دلار سود کرد شناخته شد. شرکت «رنسانس»  که او مدیرش است اکنون دارایی حدود ۳۰ میلیارد دلار در اختیار دارد. وی در سال ۲۰۱۶ میلادی ۱۴ میلیون دلار خرج تبلیغات هیلاری کلینتون کرد و در تبلیغات مقدماتی انتخابات ۲۰۲۰ نیز به اشتباه روی جای اینسلی سرمایه‌گذاری کرد تا توافق آب و هوایی پاریس را احیا کند؛ اما اینسلی در جذب هواداران موفق نبود.

وی ۲.۸ میلیون دلار در تبلیغات انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره (۲۰۱۸) برای نانسی پلوسی و دبی شولتز هزینه کرد. وی همچنین از حامیان مالی سازمان «رسانه برای آمریکا اهمیت دارد» است  که سابقه بدی در سرکوب آزادی بیان دارد.  

کارلا یوروستن (دموکرات)

وی که نام خانوادگی اصلی‌اش تینکلنبرگ است، شغل پزشکی داشته و به تازگی از استیو یوروستن، یک میلیاردر دیگر جدا شده است. استیو از بازیگران اصلی در منطقه «سیلیکون ولی» است که پر از شرکت‌های بین‌المللی درحوزه فناوری‌های جدید دیجیتال، رایانه و اینترنت است.

بخش عمده هزینه آغاز تبلیغات انتخاباتی الیزابت وارن و ۲.۸ میلیون از هزینه‌های سوپر پَک استیسی آبرامز را کارلا یوروستن پرداخت کرد (پَک یا PAC مخفف کمیته اقدام سیاسی است که برای جمع‌آوری پول جهت تبلیغات انتخاباتی تشکیل می‌شود). پولی که او از بورس‌های چین به دست آورده حالا بنیان سازمان «زنان! رأی دهید» شده است. بسیاری از سازمان‌های فمینیستی دیگر را نیز وی حمایت می‌کند.

پال سینگر (جمهوریخواه)

اگر تعجب کرده‌اید که چرا افراد فاسد در میان محافظه‌کاران رشد می‌کنند، نفوذ مالی سینگر یکی از دلایل این امر است. او کاری کرده که جمهوری‌خواهان با همه صبغه مذهبی و سابقه دفاع از خانواده سنتی، اکنون با همجنسبازی مبارزه نمی‌کنند.

طیف گسترده‌ای از سیاستمداران، روزنامه‌نگاران و افراد مؤثر بر افکار عمومی نمک‌گیر او هستند تا علاوه بر همجنسبازی، سیاست‌های تندرو در دفاع از اسرائیل را ترویج کنند.

وی تا کنون ۳.۴ میلیون دلار برای کمیته‌های اقدام سیاسی انتخابات ۲۰۲۰ هزینه کرده است، بخشی برای پَک لیندسی گراهام، بخشی برای صندوق WFW که از زنان جمهوری‌خواه حمایت می‌کند و بخشی برای پَک American Unity که رسماً سیاستمدارانِ طرفدار دگرباشان را تقویت می‌کند.

دبورا سیمون (دموکرات)

مِلوین سیمون پدر او ثروت هنگفتی از تأسیس مال‌های تجاری برای او که به جا گذاشته است و او نیز که یهودی است، ۳.۵ میلیون دلار از آن را تا کنون برای نامزدهای دموکرات خرج کرده است. یک میلیون از این پول برای  دیوید بروک داده شده که خود یک ماشین تبلیغاتی بزرگ است.

برنارد مارکوس (جمهوریخواه)

او به عنوان یک مهاجر یهودی، از حامیان مالی اصلی ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ بود. وی مؤسس شرکت شهرسازی Home Depot است و علاوه بر انتخابات ۲۰۲۰، ۴.۶ میلیون دلار در حمایت از رهبران جمهوریخواه در سنا و مجلس نمایندگان یعنی میچ مک‌کانل و کوین مک‌کارتی هزینه کرده است تا آنها در انتخابات ۲۰۲۰ دوباره به کنگره راه یابند.

جرج سوروس (دموکرات)

او یکی از سرمایه‌داران معروف و اثرگذار یهودی بر سیاست آمریکا است که تلاش می‌کند سیاست آمریکا را طبق نظر خود راهبری کند. هزینه ۲۰ میلیون دلاری وی در انتخابات ۲۰۱۶ نشان از عزم جدی او دارد.

راهبرد او رقابت در مناطق کوچک است، حتی نفوذ برای انتخاب دادستان‌های محلی که مطلوب نظر او باشد. وقتی چنین غولی در رقابت‌های کوچک شرکت می‌کند، از پیش برنده است و کافی است بدانیم دادستان‌ها می‌توانند هر گناهکاری را بیگناه کنند و هر بیگناهی را گناهکار و در مقابل خیلی از خواسته‌های تندروانه دولت نیز می‌توانند مقاومت کنند. در واقع وی از طریق دادستان‌ها بر طیف وسیعی از سیاستمداران و افراد مؤثر بر افکار عمومی نفوذ خواهد یافت.

وی PAC خود را با نام «دموکراسی» را ایجاد کرده و تا کنون ۵.۱ میلیون دلار از طریق آن هزینه کرده است. دادستان‌های تندرو در ویرجینیا از همین طریق انتخاب شدند. گفته می‌شود ۱.۷ میلیون برای انتخاب لری کراسنر به عنوان دادستان فیلادلفیا خرج کرده است.

تام استیِر (دموکرات)

او نیز یکی از شرکت‌داران یهودی است که عمده ثروتش را از صنعت زغال سنگ به دست آورده و عادت به ولخرجی سیاسی در انتخابات دارد. علاوه بر این تعداد زیادی از اندیشکده‌های نئولیبرال از کمک‌های او بهره‌مند می‌شوند.

از جمله اهداف او ترویج لزوم مقابله با تغییرات آب و هوایی است و برای همین ۶.۵ میلیون دلار در اختیار سوپرپَک باسابقه NextGen قرار داده؛ عجیب اینکه سوخت‌های فسیلی یکی از منابع تشدید این تغییرات است.

ریچارد یولین (جمهوریخواه)

اولویت اصلی او کاهش مالیات شرکتش و ترویج لیبرتارینیسم است. وی که از سرمایه‌گذاران مؤسسه آموزشی-تبلیغاتی tpusa است، تا کنون ۷ میلیون دلار برای پَک Growth Action هزینه کرده که هدفش علاوه بر انتخاب مجدد ترامپ، احیای تی‌پارتی در این انتخابات است.

دانلد سوسمان (دموکرات)

وی همکار سابق پال سینگر و از فعالترین حامیان مالی نامزدهای دموکرات در انتخابات سال گذشته بود که می‌خواست کل کنگره در اختیار هم‌حزبی‌هایش قرار گیرد. وی برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده نیز تا کنون ۷.۵ میلیون دلار هزینه کرده  و بیشتر به نامزدی کوری بوکر تمایل دارد.

منبع

http://www.unz.com/estriker/zionist-money-already-corrupting-the-۲۰۲۰-elections

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    5 4
    بی استثنا, رای یهودیان امریکا همیشه به سمت دموکرات ها رفته است. همانند همه اقلیت های دیگر. در اخرین دوره, 77 درصد به کلینتون رای دادند.
  • GB ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    2 4
    خداوند نیز از قوم انگل‌صفت پشیمان است.
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    5 6
    اوصاف دجال اخر الزمان را با برنامه های حزب دموکرات یهودی مقایسه کنید خیلی جالبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس