کد خبر 1012695
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
مورینیو

آقای خاص تیمی که دوست دارد دوران مربیگری‌اش در آن به پایان برساند و آخرین تیمی که در لیگ برتر فوتبال جزیره هدایتش را برعهده خواهد داشت را معرفی کرد.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو که به تازگی هدایت تیم فوتبال تاتنهام را برعهده گرفته است، در گفت‌وگو با نشریه تلگراف انگلیس اعتراف کرد یک تیم است که ترجیح می‌دهد دوران مربیگری‌اش را در آن به پایان برساند: تیم شهر زادگاهش.

مورینیو که هفته گذشته جانشین مائوریسیو پوچتینو شد به تلگراف گفت: تاتنهام آخرین تیم باشگاهی در انگلیس است که در آن مربیگری می‌کنم. دوست دارم که سالیان سال در این تیم بمانم اما می‌دانم که سازوکار فوتبال چگونه است.

بیشتر بخوانید:

اولین خواسته های مورینیو در تاتنهام

مورینیو افزود: اگر بتوانم کارهایی که تا الان پوچتینو در تاتنهام انجام داده را ادامه دهم و مانند او بتوانم 5 سال و نیم در این تیم بمانم، فوق‌العاده می‌شود. در آن صورت من 61 ساله خواهم شد و مدت حضورم در انگلیس به 10 سال می‌رسد و بعد از آن می‌خواهم به پرتغال برگردم و مربی ویتوریا ستوبال شوم که آن تیم می‌تواند آخرین تیمی باشد که هدایتش را برعهده خواهم داشت.

مورینیو در دوران مربیگری‌اش هدایت تیم‌هایی بنفیکا، لیرا، پورتو، چلسی (دو دوره)، اینتر، رئال مادرید، منچستریونایتد و اکنون تاتنهام را برعهده داشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس