کد خبر 1012628
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
سجاد گنج‌زاده

سجادگنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان طبق گزارش فدراسیون جهانی به عنوان بهترین سنگین وزن کاراته جهان انتخاب شد.

به گزارش مشرق، سایت فدراسیون جهانی در گزارشی درباره برگزاری مراسم برترین های سال ۲۰۱۹ نوشت: رقابت‌های لیگ جهانی کاراته بعد از شش مرحله مسابقات هیجان انگیز، به ایستگاه هفتم و نهایی خود در سال ۲۰۱۹ رسیده و کاراته کاهایی که عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشتند، به دنبال کسب بهترین کاراته کای سال هستند.

بیشتر بخوانید:

کاراته ایران مانند برزیل در فوتبال است

گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم با تداوم نتایج خوب خود در رقابت‌های مختلف با رسیدن به نفر یک رنکینگ جهانی، آنقدر با رقبای خود فاصله دارد که از هم اکنون بهترین کاراته کای سنگین وزن جهان را باید به نام او نوشت. وی سال ۲۰۱۷ نیز به عنوان بهترین سنیگن وزن جهان را کسب کرده بود. گنج زاده در سال ۲۰۱۷ نیز به این عنوان دست پیدا کرده بود.

در بین نامزدهای دریافت این جایزه در اوزان مختلف، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم و ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- برای کسب عنوان بهترین کاراته کای وزن خود باید در مسابقات مادرید بهترین عملکرد را داشته باشد.

در وزن ۷۵- کیلوگرم بهمن عسگری قهرمان سال ۲۰۱۸ جهان به سه کاراته کای شاخص دیگر رقابت خواهد کرد. «رافائل آقایف» دارنده ۵ طلای جهان از آذربایجان، «کن نیشیمورا» از ژاپن و «استانیسلاو هورنه» از آلمان رقبایی عسگری در این وزن هستند.

در وزن ۸۴- کیلوگرم ذبیح الله پورشیب از کشورمان، بخت نخست کسب عنوان بهترین کاراته است. «آکتاش» از ترکیه و «روتاریو آراگا»ی ژاپنی رقبای نماینده کشورمان در این وزن هستند. فاصله امتیازات او با دو رقیب، در رنکینگ فدراسیون جهانی تنها ۵۷۰ امتیاز است که نتایج رقابت‌های مادرید همه چیز سه را مشص خواهد کرد. 

تیم ملی کاراته کشورمان سه شنبه هفته جاری برای حضور در هفتمین و آخرین مرحله از رقابت‌های کاراته وان در سال ۲۰۱۹ راهی مادرید اسپانیا خواهد شد.

منبع: فدراسیون کاراته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    1 0
    صدا و سیما را ببین کاراته کا ما در دنیا بهترین شده و ما ندیدیمش اما تا دلت بخواد بازی بارسلون و مادرید و یوونتوس دیدیم و قیافه مسی و رونالدو رو برامون پخش کردن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس