رونق تولید نمایه

احمدی گفت: تعدیل نرخ سود بانکی می‌تواند اولین گام برای توسعه تولید و رونق کسب و کار در کشور است.

به گزارش مشرق، علی احمدی کارشناس حوزه اقتصادی با اشاره به شعار رونق تولید در کشور اظهار کرد: نامگذاری سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید وظیفه نشان از اهمیت بالای تولید برای رشد شاخص‌های اقتصادی دارد.

بیشتر بخوانید:

قیمت‌ها تا شب عید تغییر نمی‌کند


 
این کارشناس حوزه اقتصادی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت داخلی و نخبگان در کشور می‌تواند مهمترین عامل در توسعه رونق اقتصادی در کشور را داشته باشد.
 
وی افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی به دلیل کمبود منابع مالی برای ادامه فعالیت با مشکل مواجه هستند و در این میان با ارائه وام‌های کم بهره می‌توان زمینه ساز افزایش تولید ناخالص داخلی در کشور شد.
 
احمدی ابراز کرد: تعدیل نرخ سود بانکی می‌تواند اولین گام برای توسعه تولید و رونق کسب و کار در کشور است.
 
این کارشناس حوزه اقتصادی بیان کرد: بحث مالیات نیز نیازمند بازنگری است، بسیاری از واحدهای تولیدی به دلیل رکود اقتصادی با کاهش سود مواجه شدند و افزایش مالیات از تولید کنندگان منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی آن‌ها خواهد شد.
 
وی با اشاره توان داخلی برای افزایش صادرات در کشور ابراز کرد:تقویت‌های واحدهای تولیدی برای تسهیل در صادرات می‌تواند زمینه را برای افزایش ارزآوری به کشور را به دنبال داشته باشد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • علیرضا IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    21 3
    هم اکنون بیماران ، از کار افتادگان ، خانم های بیوه و سالمندان بسیاری هستند که با سود سپرده ای که در بانک گذاشته اند روزگار می گذرانند. آیا کسی نباید از دست شما در امان باشد؟!
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      5 3
      بهانه خوبی نیست ،برای تایید بزرگترین علت تبلی و راحت طلبی مردم و بزرگترین دلیل تورم بالای هرساله
  • علی IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    19 2
    خوبه دیگه , حالا میخوان گیر بدن به سود بانکی که کمک خرج مردم هم از بین ببرن اونوقت یه کشور ثروتمند با مردمان بد بخت و بیچاره داشته باشیم. داداش اولین گام برای رونق اقتصادی کم کردن سود بانکی نیست , گماردن مدیران سالم است که جیب خودشون و هفت نسل بعد از خودشون رو از بیت المال پر نکنند.
  • IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    2 10
    نرخ سود بانکی باید زیر 10 درصد باشد تا چرخ اقتصاد بچرخد
    • محمد IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      0 1
      هر کی اینو کفته هیلی بی خود کرده
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    4 0
    گند زدید به این کشور
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      0 2
      درود به شما زدید تو خال
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    0 0
    کدوم تولید؟مسوولین ما فقط از دلال حمایت میکنند. پدر من بعد از یک سال رحمت شبانه روزی در باغ سیب خودش،بعد از محاسبه هزینه جعبه و کاغذ مخصوص بسته بندی و کارگر جهت برداشت سیب،به جهت عدم خرید سیب در بازار و عدم صادرات ،سیبی که کیلویی 3000 تومان هزینه فقط برداشتش بود،کیلویی 1500 به زور فروختیم .یعنی اگر برداشت نمی کردیم و در باغ رها میکردیم بهتر بود چون حداقل از جیب خود نمی گذاشتیم .تولید در ایران این جوریه اینها بهانه است.قصد دارند به بهانه تولید به مردم سود ندهند
  • حقوق بگیر قطره ای ! IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    1 0
    ازاین طرف همه چی رو گرون میکنن ! ازاون طرف میخوان سود سپرده رو بیارن پایین ! یعنی کلا کارشون نابودی قدرت خرید مردمه !!
  • احمد IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    1 0
    بابا بیخیال.سود سپرده که الان این ها دارن زور میزنن۱۵درصد هست ایا با تورم۶۰درصد واقعاتاثیر داره ؟؟الان دنیا داره رو بورس میچرخه.من خودم شخصا ۲۰۰تومن تو بانک داشتم ماهی۲تومن سود میدادن هرچی واستادم افزایش پیدا کنه که نکرد.۵۰تومن تو بورس بین الملی یونیک فایناس سرمایه گزاری کردم که هر ماه بهم۴۰۰دلار داره سود میده که هیچ اصل پولمم برگشته یعنی با۵۰تومن هر ماه ۴تومن سود میگیرم.۵۰تومن هم دادم طلا و دلار خریدم راضی ام و ۱۰۰تومن هم تو کشور اذربایجان بایکی از همکارام خونه خریدم دادم دست مستاجر که به پول ایران ماهی۳تومن اجاره میگیرم. و باز همه پول هارو مستقیم حوالع میزنم و سهام خارجی میخرم. هرموقع سود بانکی با تورم یکسان شد اونوقت تو بانک سرمایه گذاری میکنم. خیلی خنده داره چون همه کشور ها سود بانکیشون از نرخ تورمش بیشتره الا کشور ما. تا وقتی همچین کارشناس هایی داریم واقعا وضعیت کشور همینه که هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس