تداوم اعلام برائت از اغتشاشگران

اعلام برائت ملت از اقدامات اخیر اغتشاشگران سازمان‌یافته همچنان در شهرهای مختلف ادامه دارد، مردم با حضور در صحنه ضمن حمایت از مواضع رهبر انقلاب، حماسه روزهای «آبان» را به «آذر» پیوند دادند.

به گزارش مشرق، مردم در برخی استان‌های کشور طی روزهای اخیر به صحنه آمدند تا نشان دهند حسابشان از آشوبگری‌هایی که طی چند روز گذشته توسط تعداد معدودی اغتشاشگر در کشور رخ داد، جدا است و آن‌ها همچنان پای آنچه خون داده‌اند، ایستاده‌اند.

مردم در استان‌های خراسان رضوی، تهران، خوزستان، سمنان، همدان، لرستان و ... امروز به میدان آمدند تا پاسخ آشوبگری‌های روزهای گذشته را بدهند. طی روزهای اخیر مردم در استان‌ها و شهرهای مختلف کشورمان هم به صحنه آمده بودند.

ایرانیان با بصیرت هرچند برای تحقق مطالبات اقتصادی خود خواستار توجه جدی دولتمردان هستند اما راه اعلام انتقاد و گلایه خود از شرایط اقتصادی را آشوبگری در خیابان‌ها نمی‌دانند و بر همین اساس طی چند روز اخیر به صورت خودجوش در این راهپیمایی حضور حداکثری پیدا کردند.

علاوه بر استان‌های یادشده روزهای آینده دیگر استان‌ها نیز شاهد برگزاری راهپیمایی‌ها و تجمعاتی هستند. راهپیمایی اعلام انزجار مردم از توطئه‌گران اعتراضات اخیر و اغتشاش‌گران از ساعت ۱۰ صبح شنبه دوم آذرماه و در مسیر خیابان امام(ره) ارومیه برگزار خواهد شد. محل تجمع اولیه نیز از ابتدای تقاطع عطایی به سمت میدان انقلاب(ایالت) است. این راهپیمایی در نهایت به محل سخنرانی که در میدان انقلاب تعبیه خواهد شد، ختم می‌شود.

مردم اهواز هم ساعت ۹:۳۰ روز شنبه راهپیمایی خود را از میدان مولوی آغاز کرده و تا چهارراه سلمان فارسی به سمت چهارراه آبادان ادامه خواهند داد.

در همین راستا روز یکشنبه ۳ آذر ماه در راس ساعت ۱۰ صبح در کل استان کرمانشاه راهپیمایی نیروهای انقلابی برگزار می شود.  این راهپمایی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز شنبه از میدان ابوذر  بیرجند به سمت خیابان ارتش برگزار خواهد شد.

مردم قزوین هم در راهپیمایی روز شنبه که ساعت ۱۰ صبح از محل میدان میرعماد به سمت میدان آزادی برگزار می شود، شرکت می کنند. راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور هم روز شنبه در سنندج مرکز استان کردستان برگزار می شود.

راهپیمایی مردم ۵ شهرستان استان تهران در محکومیت اغتشاشات اخیر

مردم برخی از شهرستان های استان تهران روز جمعه و بعد از اقامه نماز جمعه بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور، حمایت از رهبری معظم انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند.

راهپیمایی اول آذرماه مردمی در شهرستان های قدس، فیروزکوه، قرچک، شمیرانات و ری با هدف لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعلام انزجار از آشوبگران و حمایت از امنیت و اقتدار کشور برگزار شد و مردم ولایت مدار شهرستان های قدس، فیروزکوه، قرچک، شمیرانات و ری با حضور پرشور خود در این صحنه بار دیگر نشان دادند، که در تداوم راه امام و شهدا همواره ثابت قدم هستند و لحظه ای تردید نخواهند کرد.

در این راهپیمایی در شهر قدس که پس از اقامه نماز جمعه و از مصلی تا میدان آزادی برگزار شد، مردم در دسته های مختلف به جمع حاضر پیوستند، تا راهپیمایی با شکوهی برگزار شود.

مسئولین شهرستان قدس نیز در این راهپیمایی به صف راهپیمایان پیوستند و با حرکت در مسیر اعلامی راهپیمایی آغاز شود.

در فیروزکوه نیز مردم شهیدپرور و ولایی این شهرستان پس از اقامه نماز جمعه در حالی که شعارهایی همچون « مرگ بر امریکا» ، « مرگ بر اسرائیل» و « مرگ بر فتنه گر» و ... سر می دادند و علیه فتنه‌گران و آشوبگرانی که طی چند روز اخیر آرامش را از مردم گرفته بودند، اعلام انزجار می کردند، مسیر مصلی تا امام زاده اسماعیل(ع) را طی کرده و با تجمع در این امامزاده واجب التعظیم به راهپیمایی خود پایان دادند.

در پایان این راهپیمایی پرشور در فیروزکوه نیز قطع نامه ای در محکومیت اقدامات آشوبگرانه اخیر  و حمایت قاطع از تصمیمات رهبری از سران سه قوه قرائت شد، این قطعنامه همچنین از دولت خواست، تا نظارت بیشتر و بهتری بر بازار داشته باشد و از قوه قضائیه خواست، تا اغتشاشگران را به اشد مجازات برساند.

برپایی راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در قرچک نیز پس از اقامه نماز جمعه اقامه شد، تا قرچکی ها بار دیگر نشان دهند، پیوند میان مردم و رهبری گسستنی نیست و هرگز عهد خود با امام امت را نخواهند شکست.

در این راهپیمایی که با حضور هزاران نفر از مردم ولایتمدار، متدین و شهیدپرور قرچک برگزار شد، مردم این شهرستان نسبت به آشوب های اخیر اعلام انزجار کردند.

امروز، مردم شمیرانات نیز از پیر و جوان، زن و مرد و بزرگ و کوچک از جای‌جای بخش های لواسان و رودبار قصران خود را به مصلی رساندند، تا بار دیگر بگویند ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی با هرگونه دخالت بیگانگان برخورد کرده و در مقابل آشوبگران خواهند ایستاد.

حضور پرشور شمیرانی ها به خوبی توطئه های دشمنان و رسانه های وابسته به آن ها را در وارونه نشان دادن شرایط حاکم را خنثی کرد، مردم این شهرستان، متشکل از  صدها زن و مرد و پیر و جوان در حالی که شعارهای « انزجار از آشوبگران و فتنه گران» و «مرگ بر منافق» و « مرگ بر آمریکا» و ... را سر می دادند، خواستار مجازات اغتشاش‌گرانی شدند که بر بال احساسات مردمی سوار و نسبت به تخریب اموال و بیت‌المال مبادرت ورزیدند.

مردم ری نیز پس از اقامه نماز جمعه در کنار مسئولان این شهرستان به سوی میدان اصلی شهرری حرکت کرده و حماسه‌ای بزرگ علیه فتنه‌گران و آشوب‌طلبان به رخ دشمنان کشیدند.

این روزها استان تهران جلوه‌گاه حماسه سازی و ولایتمداری مردم پایتخت نشینی است، که می‌آیند تا به همگان ثابت کنند، هرگز دست از حمایت از ولایت و ارزش های انقلابی و اسلامی بر نمی دارند و تا پای جان از امنیت و اقتدار کشور دفاع خواهند کرد.

برگزاری راهپیمایی «ابراز انزجار از اغتشاش‌گران و میثاق با ولایت» در مشهد

راهپیمایی «ابراز انزجار از اغتشاش‌گران و تجدید میثاق با ولایت»، امروز پیش از نماز جمعه، در مشهد برگزار شد و مردم ولایت‌مدار این شهر مقدس، با شعارهایی چون «این‌همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» از  ولی‌فقیه خود و نظام جمهوری اسلامی، حمایت کردند و با شعارهایی چون «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» تنفر خود را از دشمنان نظام نشان دادند.

در ابتدای راهپیمایی که از میدان شهدای مشهد به سمت حرم مطهر رضوی صورت گرفت، همه افراد یک‌صدا شده و با به دست گرفتن پرچم کشورمان، سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را خواندند و سپس به خوانش صلوات خاصه امام رضا (ع) رو به آستان مطهر ایشان پرداختند.

مردم شهیدپرور مشهد در تربت امام هشتم شیعیان، با به دست گرفتن پلاکاردهایی که مضامین آن‌ها نشان از پیوند محکم آنان با ولایت و انزجار آنان از استکبار جهانی بود و با شعارهایی که در راه آستان مقدس امام رضا (ع) قرائت می‌کردند، اعلام کردند که آنان نیز به مشکلات معیشتی و مدیریتی انتقاد دارند اما اجازه نمی‌دهند که استکبار و صهیونیسم و دشمنان نظام، از این انتقاد در راه ضربه به حکومت و کشورشان، سوءاستفاده کند.

در میان افرادی که به این راهپیمایی باشکوه ملحق می‌شدند، زن و مرد از هر سن و قشری حضور داشتند و اتحاد اجتماعی خود را نشان می‌دادند. کودکان و نوجوانان نیز در کنار پدر و مادر خود به صحنه آمده بودند تا نشان دهند که انقلاب اسلامی در قلب نسل جدید نیز رسوخ کرده است.

مردم در نوشته‌های پلاکاردهای دستشان، با اشاره به حرف رهبری مبنی بر اینکه بر هم زدن امنیت جامعه، کار مردم نیست و کار اشرار است، تأیید کردند که صف مردم، همیشه از صف اغتشاش‌گران جدا است.

برگزاری راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاش‌گران در دامغان و مهدی‌شهر

مردم شهیدپرور شهرستان دامغان بعد از برگزاری نماز دشمن‌شکن جمعه از مصلای این شهر راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاشات اخیر و همچنین دشمنان را برگزار کردند تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام شهدا(ع) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

مردم این شهرستان با حمل شعارنوشته‌هایی که بر روی آن‌ها مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر، خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است و ... نوشته‌شده بود اقدامات اخیر برخی توطئه گران و اغتشاش‌گران را در قبال ایران اسلامی محکوم کردند.

دامغانی‌ها یک‌بار دیگر کوچک و بزرگ و پیر و جوان از جای‌جای این شهرستان خود را به مصلای نماز جمعه رساندند تا پس از خطبه‌های دشمن‌شکن نماز جمعه، ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار سر دهند تا جهانیان بدانند که این مردم تحت هر شرایطی از نظام و انقلابشان روی‌گردان نخواهند بود.

از مهدی‌شهر نیز خبر می‌رسد مردم این شهرستان از پیر و جوان تا کوچک و بزرگ در محکومیت اغتشاشات اخیر به راهپیمایی پرداخته‌اند.

شعارهای مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در کنار پلاکاردهایی که بر روی آن‌ها جانم فدای رهبر، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده و ... نوشته‌شده بود، جلوه‌ای زیبا به این حضور پرشور مردم شهرستان شهیدپرور مهدی‌شهر بخشیده بود.

روز گذشته همچنین شاهرودی‌ها نیز در حضوری پرشور صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند و قرار است فردا راهپیمایی عظیم مردم شهیدپرور و ولایتمدار سمنان در محکومیت اغتشاشات و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار شود.

راهپیمایی حمایت از امنیت امروز در برخی شهرهای خوزستان برگزار شد

راهپیمایی و تجمع مردمی حمایت از امنیت و پشتیبانی از بیانات مقام معظم رهبری در آبادان، خرمشهر، اندیمشک و ماهشهر برگزار شد.

بر همین اساس در آبادان این راهپیمایی ساعت ۱۱ صبح از مقابل مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) واقع در خیابان یک احمدآباد آغاز و تا مصلای نماز جمعه ادامه یافت.

در خرمشهر نیز تجمع مردمی در حمایت از امنیت و پشتیبانی از بیانات مقام معظم رهبری پس از اقامه نماز جمعه در صحن شهدای مسجد جامع خرمشهر برگزار شد.

مردم ماهشهر نیز امروز از مسجد شهدا تا محل مصلای جمعه را راهپیمایی کردند و در دفاع از امنیت و محکومیت اغتشاشات اخیر شعار دادند.

شهروندان اندیمشک نیز امروز راهپیمایی کردند. این راهپیمایی بعد از اقامه نمازجمعه و از مصلای اندیمشک به سمت میدان امام خمینی(ره) برگزار شد.

همچنین راهپیمایی «حمایت از اقتدار و امنیت کشور» روز شنبه با حضور مردم در اهواز برگزار می شود تا مردم انزجار خود را از هر گونه نا امنی و اغتشاش در کشور به بهانه اصلاح حامل های انرژی اعلام کنند.

مردم اهواز ساعت ۹:۳۰ راهپیمایی خود را از میدان مولوی آغاز کرده و تا چهارراه سلمان فارسی به سمت چهارراه آبادان ادامه خواهند داد.

مردم شهرستان مرزی آستارا در لبیک به رهبری راهپیمایی کردند

مردم ولایت مدار شهرستان مرزی آستارا بعد از اقامه نماز جمعه در لبیک به رهبر معظم انقلاب و حمایت از امنیت کشور راهپیمایی کردند.

در این مراسم که بعد از اقامه نماز جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا و در زیر بارش شدید باران برگزار شد، مردم ولایت‌مدار این شهرستان مرزنشین شمال کشور با مشت‌های گره کرده شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر منافق» سر دادند.

راهپیمایان همچنین با شعار «امروز و هر روز ما مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «ما ذوالفقار حیدری فدائیان رهبریم» بار دیگر با آرمان‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و از حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی و انتظامی در دفع فتنه و آشوب فتنه گران قدردانی کردند.

مردم مرزنشین آستارا در این حرکت خودجوش ضداستکباری هم‌صدا با سایر نقاط ایران ناامنی و حرکات ضدانقلابی برخی از افراد را محکوم کرده و خواستار برخورد دستگاه‌های مسئول با این افراد شدند. همچنین خواهان جلوگیری از گرانی و استمرار فعالیت دستگاه‌های نظارتی در بازار نیز شدند.

 اعلام انزجار مردم شهرستان های لردگان و بن از آشوبگران

مردم شهرستان های لردگان و بن امروز با حضور در راهپیمایی خودجوش،  حرکت اخیر آشوبگران و اشرار را در آسیب رساندن به اموال عمومی محکوم کردند.

اعلام انزجارمردم شهرستان های لردگان و بن از آشوبگران  مردم  غیور این دو شهرستان با حضور در این راهپیمایی بار دیگر بصیرت انقلابی خود را به نمایش گذاشتند و به دشمنان ثابت کردند راهشان از آشوبگران و اشرار جداست و همچنان به رهبری و ارزش های نظام پایبند هستند.

 برگزاری راهپیمایی «حمایت از اقتدار و امنیت کشور» در فریمان

پس از نماز جمعه، راهپیمایی مردم شهرستان فریمان با حضور امام جمعه مسئولان برگزاری راهپیمایی ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این راهپیمایی مردم مسیر مصلی نماز جمعه تا چهارراه شهید چمران شهر فریمان را پیمودند و ضمن شعار دادن علیه آشوبگران و فرصت طلبان، با آرمانهای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

 اعلام انزجار مردم آذربایجان شرقی از آشوب طلبان

مردم آگاه شهرهای مختلف استان پس از اقامه نماز جمعه با حضور گسترده در راهپیمایی « میثاق با ولایت، دفاع از اقتدار و امنیت کشور» با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آشوبگر، مرگ بر ضد ولایت فقیه ، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده از اقدامات خبیثانه آشوبگران اعلام بیزاری کردند.

آنها ضمن انتقاد از برخی بی تدبیری های دولت، توجه مسئولان را به معیشت و اقتصاد مردم بر پایه منویات رهبر معظم انقلاب خواستار شدند.

راهپیمایی مردم نهاوند در دفاع از اقتدار و امنیت کشور

 مردم انقلابی و مؤمن شهرستان نهاوند پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند در حمایت از مواضع رهبر انقلاب و محکومیت اقدامات اشرار در کشور فریاد مرگ بر امریکا سر دادند.

امام جمعه نهاوند بعدازظهر جمعه در مراسم راهپیمایی اعلام انزجار مردم نهاوند نسبت به اقدامات آشوب گران بابیان اینکه هدف از این راهپیمایی اعلام جدایی مردم از آشوب گران و حمایت از مواضع رهبر انقلاب است، گفت: حضرت علی(ع) در روایتی فرمودند افرادی که علم مبارزه با استکبار را به دوش می‌گیرند باید سه ویژگی صبر، بصیرت و علم به مواضع حق را داشته باشند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی تصریح کرد: مردم ما حق و باطل و عوامل شیطان به سرکردگی آمریکا را شناخته و ایستادگی و انقلاب و امام را به‌عنوان حق شناخته و از آن حمایت می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند تأکید کرد: مردم ما در ۴۰ سال گذشته آب‌دیده شده و در برابر ترفندهای مختلف دشمن ایستاده اند.

وی ۱۷ هزار شهید ترور را نتیجه ایستادگی ملت ایران عنوان کرد و گفت: امروز بچه‌های ما اهل بصیرت و انقلابی هستند.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه فتنه را شناختیم و راه را از فتنه گران جدا کردیم، گفت: خوشبختانه در شهرستان نهاوند اتفاقی رخ نداد و مردم اجازه ندادند دشمن تحرکی داشته باشد اما باید بدانیم دشمن دنبال فرصت و بهانه است و در انتخابات مراقب باشیم به نام اشخاص و گروه‌ها افرادی وارد نشوند و سوءاستفاده کنند و مسئولین امنیت نیز باید هوشیار باشند.

 خروش مردم فارس در محکومیت اغتشاشات اخیر

مردم برخی نقاط فارس از جمله ارسنجان، اکبراباد کوار، بهمن، بیضا، داراب، فسا، فیروزآباد، گراش، جهرم، جویم، لارستان، رستم، صفاشهر، سرچهان و زرقان پس از اقامه نمازجمعه با شرکت در راهپیمایی، انزجار خود را از آشوبگران و مخلان نظم و امنیت کشور ابراز کردند.

راهپیمایان با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهای «الله اکبر خامنه‌ای رهبر»، «ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده»، «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» با اعلام برائت از اغتشاش گران، اقدامات خبیثانه آشوبگران در تخریب اموال و برهم زدن نظم عمومی کشور به بهانه افزایش بهای بنزین را محکوم کردند.

تصاویری از راهپیمایی مردم در استان‌ها

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    24 16
    همه دمشون گرم
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    25 15
    درود به این مردم
  • محمد IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    2 9
    واقعاً دم این مردم گرم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس