صباحی‌فرد: دشمنان را از کرده خود پشیمان می‌کنیم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه هر هدفی وارد آسمان منطقه رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۸ شده منهدم شده است، گفت: اگر دشمن خیالی به سرش زد ما در میدان مقابله، دشمنان را از کرده خود پشیمان می‌کنیم.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در حاشیه رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸، اظهار داشت: همانگونه که در این رزمایش تاکنون توانستیم با موفقیت به اهداف‌مان دست پیدا کنیم، اگر دشمن هم خیالی به سرش زد ما در میدان مقابله هم دشمنان را از کرده خود پشیمان می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

عملیات اسکرامبل توسط پهپادها برای اولین بار

فیلم/ رزمایش پدافند هوایی در شرایط نزدیک به رزم

شبیه‌سازی خلیج فارس و تنگه هرمز در رزمایش

 

وی افزود: به دشمنان نیز خود می‌دانند که ورودشان به فضای جمهوری اسلامی ایران بر عهده خودشان است اما خروج شان قطعا با آنها نخواهد بود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه همانطور که قبل از رزمایش قول داده بودیم توانستیم بر اهداف سخت در نظر گرفته شده در این رزمایش فائق آییم، تصریح کرد: به همه اهداف این رزمایش تا این لحظه دست یافتیم و توانستیم هر هدفی که وارد آسمان منطقه رزمایش شد را مقتدرانه منهدم کنیم و اجازه برگشت به آنها ندهیم.

امیر صباحی فرد در پایان گفت: هر هدف و پهپادی که وارد منطقه رزمایش شد، با هوشیاری و آتش سامانه‌های پدافندی، لاشه آن بر روی زمین باقی مانده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • مطلع IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    6 1
    توجه به پدافند هوایی خیلی اهمیت داره و یک بعد مهم آن؛پدافند هواپایه است که در کشور ما مورد غفلت قرار گرفته.
  • دلواپس IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    8 0
    درود بر همه رزمندگان خستگی ناپذیر اسلام خداقوت ملت از شما سپاس گزار است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس