کد خبر 1012309
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
لوگوی استقلال

باشگاه استقلال قصد دارد از باشگاه عجمان امارات شکایت کند.

به گزارش مشرق، زمانی که مامه تیام مهاجم سنگالی پیشین استقلال این تیم را به مقصد تیم عجمان امارات ترک کرد، مدیران وقت استقلال قراردادی با باشگاه اماراتی برای انتقال ۴۰۰ هزار دلاری این بازیکن امضا کردند.

جالب است که وقتی تیام با عجمان قرارداد بست، امیرحسین فتحی و علی خطیر معاون وقت باشگاه هنوز به صورت رسمی در استقلال پست نگرفته بودند. زمانی که این دو به استقلال آمدند، طبق برگه قرارداد تیام با باشگاه استقلال، طرف اماراتی را مجاب می‌کنند که باید رضایت باشگاه ایرانی را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی در انتظار عجمان امارات

تیام طبق توافق، در صورت دریافت پیشنهادی بالای ۴۰۰ هزار دلاری می‌توانست قراردادش را یک‌طرفه با استقلال فسخ کند و مبلغی را بابت انتقال به باشگاه استقلال بدهد. فتحی، مدیرعامل استقلال پس از رایزنی موفق شد در انتقال تیام به عجمان قرارداد ۴۰۰ هزار دلاری برای پول این بازیکن امضا کند.

با وجود اینکه یک سال و نیم از این انتقال گذشته و مهاجم سنگالی هم به لیگ ترکیه پیوسته است، اما هنوز مسئولان استقلال نتوانسته‌اند پول انتقال تیام را به طور کامل بگیرند. مکاتبات مسئولان باشگاه استقلال خیلی جواب نداده و آنها طرف اماراتی را تهدید کرده‌اند در صورت عدم پرداخت پول، به فیفا شکایت می‌کنند.

البته مسئولان استقلال منتظرند طبق اولتیماتومی که داده‌اند، بتوانند پول‌شان را بدون شکایت بگیرند. ضمن اینکه نباید فراموش کرد از حق انتقال تیام از عجمان به قاسم‌پاشا ترکیه هم حق انتقال به استقلال می‌رسد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس