صهیونیست‌ها

پژوهشی که دانشگاه «بن‌گورین» رژیم صهیونیستی اخیراً انجام داده نشان می‌دهد که بیش از ۴۰ درصد ساکنان شهرک‌های صهیونیست‌نشین مبتلا به اختلالات روانی بوده و اشتهای خود را از دست داده‌اند.

به گزارش مشرق، حملات تلافی‌جویانه گروه‌های مقاومت فلسطین در منطقه محاصره شده نوار غزه به عملیات‌های ترور و تجاوزهای نظامی رژیم صهیونیستی، منجر به ایجاد اختلالات روانی در بین ساکنان شهرک‌های صهیونیستی‌نشین اطراف این منطقه شده است.

مرکز «ایمنی روانشناختی» دانشگاه بن‌گوریون رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین پژوهشی درباره تأثیر این حملات بر روی صهیونیست‌های ساکن این شهرک‌ها اعلام کرد که شرایط روحی و روانی این ساکنان به دنبال تحولات اخیر غزه را «نگران‌کننده» خواند.

بیشتر بخوانید

هراس تل آویو از موشک‌های لیزری مقاومت

وب‌سایت‌خبری «رام‌الله» فلسطین به نقل از روزنامه عربی «هاآرتص» سه‌شنبه (۲۸ آبان) گزارش داد که بر اساس این پژوهش، بیش از ۴۲ درصد صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های اطراف مرز غزه از وضعیت روحی مداوم ناشی از اوضاع امنیتی اخیر رنج می‌برند.

پژوهش دانشگاه بن‌گوریون همچنین نشان می‌دهد که ۵۲ درصد از این افراد احساس می‌کنند که خانواده‌هایشان در خطراند و ۳۷ درصد از آن‌ها نیز احساس می‌کنند که توانایی حمایت از خانواده‌ها و اطرافیان خود را ندارند.

بر اساس این پژوهش، ۳۳ درصد از صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه نیز از حالت عصبی سریع رنج می‌برند و ۳۱ درصد نیز اشتهای خود را از دست داده‌اند و در این بین، ۴۸ درصد ساکنان شهرک‌های مذکور نیز از مشکلات روانی حادی رنج می‌برند.

جنبش جهاد اسلامی هفته گذشته (۲۱ آبان) در واکنش به ترور شهید «بهاء ابوالعطاء»، یکی از فرماندهان خود، شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف حملات راکتی و موشکی قرار داد. رژیم صهیونیستی بعد از دو روز مجبور شد به شرایط این جنبش برای حصول آتش‌بس تن دهد.

گروه‌های مقاومت بیش از ۴۰۰ راکت و موشک به شهرک‌های اطراف غزه در فلسطین اشغالی شلیک کردند که در برخی شهرک‌های ادارات و مدارس برای دو روز متوالی کاملا تعطیل شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    0 2
    اون 60 درصد چه روحیه خوبی دارند!!
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
    2 1
    روز موعود فرا خواهد رسید، آن روز که ریشه این جرثومه های فساد قطع شده و کشور جعلی اسرائیل محو شود، ان شاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس