کد خبر 1011599
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
گریزمان

گزارشگر قدیمی فوتبال اسپانیا می‌گوید آنتوان گریژمان در حال بررسی پروژه ترک بارسلوناست.

به گزارش مشرق، دوره حضور گریزمان در تیم کاتالانی،‌ ممکن است حداکثر تنها یک سال دوام بیاورد. این موضوعی است که «ادواردو ایندا» در گزارش خود برای دیاریواسپورت مطرح کرده است.

این خبرنگار قدیمی که به خاطرحمایت از رئال مادرید، در فوتبال اسپانیا مشهور است،‌ عنوان کرد ستاره فصل گذشته اتلتیکومادرید در حال بررسی است تا بلکه آبی و اناری را ترک‌کند.

بیشتر بخوانید:

قربانیان بازی کردن کنار مسی+عکس

وی عنوان کرد:گریزمان هم اکنون به طور جدی به فکر ترک بارسلونا افتاده است.با توجه به شواهدی که در اختیاردارم، او به دلایل متعددی از حضور در تیم قهرمان لالیگا ناراضی است.

مطابق نظر این نویسنده، عملکرد ضعیفی که گریزمان نسبت به گذشته‌اش داشته و همینطور مورد پذیرش واقع نشدن نزد برخی از بازیکنان تیم اسپانیایی، او را به فکر خروج انداخته است.

گریزمان در فصل جاری 15 بازی برای تیم صاحب‌نام لیگ اسپانیا انجام داده که 4 گل زده و 3 پاس گل نیز داده است.

خبرنگار باسابقه در حالی چنین موضوعی را مطرح کرده که ستاره 28 ساله در مصاحبه‌اش با دیاریو اسپورت، بر تلاش بیشتر در آینده و بهبود اوضاع تاکید کرد.

گریزمان در تابستان سال جاری بعد از هیاهویی بسیار راهی آبی و اناری شد.او در گذشته وقتی با نخستین پیشنهاد بارسا مواجه شد، آن را ردکرد.کمتر کسی آن زمان فکر می‌کرد که دوباره بحث انتقالش مطرح شود و حتی گلزن ارزشمند تیم ملی فرانسه،‌ پای ورقه قرارداد با بارسا را امضا کند.

بارسلونا برای این ستاره تمام مبلغ جداسازی از قرارداد با اتلتیکومادرید را پرداخت کرد.به این ترتیب گریزمان که با فرانسه قهرمان جام جهانی 2018 شده بود و حتی با اتلتیکومادرید قهرمانی لیگ اروپا را کسب کرد،‌ در ازای 120 میلیون یورو به تیم تحت امر ارنستو والورده پیوست تا جانشینی خوب برای لوئیس سوارس پا به سن گذاشته شود اما در بازی‌های که تاکنون انجام داده، هیچگاه به حد درخشش دوران حضور در اتلتیکومادرید نرسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس