کد خبر 1011591
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
اغتشاش

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: سرکردگان اغتشاشات استان که وابسته به جریان‌های معاند و ضد انقلاب هستند، شناسایی و دستگیر شده‌ و تعدادی هم تحت تعقیب هستند.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، سردار سید هاشم غیاثی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت امنیت و عبور و مرور در سطح استان فارس و شهرستان شیراز عادی است، گفت: امنیت پایدار در سطح استان فارس برقرار است و با اقدامات به موقع و اثرگذار نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و دستگاه قضائی و همچنین هوشیاری و بصیرت مردم فارس طرح دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد ناامنی گسترده ناکام ماند.

وی با بیان اینکه اشرار وابسته به ضد انقلاب در راستای ایجاد ناامنی بصورت هدفدار و برنامه‌ریزی شده خساراتی به اموال عمومی در سطح شهر شیراز وارد کردند، گفت: عناصر نفوذی و ضد انقلاب درصدد بودند با حضور در میان مردم و ایجاد اغتشاش، آشوب و وارد آوردن خسارت به اموال عمومی امنیت و آسایش عمومی جامعه را خدشه‌دار کنند اما هم اکنون سرکردگان این اغتشاشات که وابسته به جریان‌های معاند و ضد انقلاب هستند شناسایی و دستگیر شده‌اند و تعدادی هم تحت تعقیب هستند. 

بیشتر بخوانید:

غیاثی با بیان اینکه مردم با هوشیاری و بصیرت راه خود را از اغتشاشگران، اشرار و خسارت زنندگان به اموال عمومی جدا کردند، گفت: تاکنون همکاری خوبی از طرف مردم با نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در راستای شناسایی سرکردگان اغتشاشات صورت گرفته است و اقشار مختلف مردم از اعمال اشرار اعلام انزجار کردند. 

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه امنیت و آسایش مردم خط قرمز نیروهای امنیتی است، گفت: تمام دستگاه‌ها و نهادهای مسئول در استان فارس در راستای پاسخگویی و کاهش دغدغه‌های مردم نسبت به اثرات گران شدن سوخت تلاش می‌کنند و همزمان با اشرار و اغتشاشگرانی که قصد بر هم زدن نظم عمومی و ایجاد اختلال در روند عادی زندگی مردم را داشته باشند برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت. 

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: در تحقیقات به‌عمل آمده از سرکردگان اشرار که وابسته به منافقین بودند مشخص شده است ایجاد ناامنی دائمی در سطح جامعه، وارد آوردن آسیب جانی به مردم حاضر در صحنه اعتراضات و ایجاد نارضایتی و اختلال در روند زندگی عادی شهروندان از اهداف اصلی این جریان بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    5 0
    الحمدلله.
  • رضا IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
    1 0
    گور به گور شده ها خودشون اونور دنيا دارند نوكرى ميكنند براى اجنبى ها و اسم نحس شون هم اينور دنيا خدمت ميكنه به بعضى ها !
  • صادق IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
    2 1
    اعدام...تنها حکم این کثافت ها باید اعدام باشه...
  • ناشناس IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    0 0
    چوب تو استینشون کنید این ملعون هارا
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    همه‌ی آن‌ها را بدست عدالت بسپار ید
  • تین IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    0 0
    خدایی زودتر امنیت رو برقرار کنید و اینترنت بین‌المللی را وصل کنید نانمان آجر شده.. کار و زندگی مون اینستا و یوتیوب هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس