کد خبر 1011421
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
دیاباته دانشگر

مدافع میانی تیم نساجی مازندران گفت: تمرینات خوبی را برای مهار شیخ دیاباته انجام دادیم و روز بازی متوجه می‌شوید چطور این مهاجم خارجی استقلال را ناکام می‌کنیم.

به گزارش مشرق، کاپیتان دوم و مدافع میانی تیم نساجی مازندران اعتقاد دارد مشکلات تیمش مدیریتی بوده و ربطی به بازیکنان ندارد، ضمن این که بازیکن باید تابع باشگاه باشد. او همچنین درباره بازی حساس برابر استقلال حرف‌های جالبی زد که مهم‌ترین آن به رویارویی با شیخ دیاباته، مهاجم آماده آبی‌پوشان برمی‌گردد. مصاحبه با حامد شیری را در زیر می‌خوانید.

چند روز تمرینات تیم نساجی تعطیل شد، دلیلش چه بود؟
خب مشکلاتی وجود داشت که مربوط به ما بازیکنان نیست و مدیریتی است، به همین دلیل ما نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم.

مثلاً چه مشکلاتی؟
گفتم که به ما بازیکنان ربطی نداشت. با صحبت‌هایی که مسئولان با مجموعه تیم داشتند این مشکلات برطرف شد و در چند روز اخیر تمرینات خوبی را برگزار کردیم. ما بازیکنان تابع باشگاه هستیم و فقط در میادین فوتبال باید حرف‌مان را با نمایش فوتبال بزنیم، بنابراین ما روی بازی‌های لیگ تمرکز کردیم.

حالا برای بازی برابر استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر آماده‌اید؟
استقلال تیم بزرگی است که در چند وقت اخیر هم بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد، ولی ما تیم نساجی هستیم، تیمی که با حمایت هواداران خود در ورزشگاه وطنی هر تیمی را دچار وحشت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مشکل بزرگ استقلال برای دیدار با نساجی

یعنی فقط ۳ امتیاز بازی با استقلال را می‌خواهید؟
دقیقاً. در ورزشگاه شهید وطنی به جز نساجی، تیمی تشویق نمی‌شود و همین مسئله باعث وحشت حریفان می‌شود. جدای از این مسئله ما باید در بازی‌های خانگی حداکثر امتیاز را کسب و از فرصت‌های میزبانی به نحو احسن استفاده کنیم.

از نظر فنی چه، توانایی بردن استقلال را دارید؟
از نظر فنی نیز چیزی از استقلال کم نداریم. در نساجی هم بازیکنان خوبی به میدان می‌روند که می‌توانند در زمین تأثیرگذار باشند.

در خط دفاعی، روز سختی باید مقابل شیخ دیاباته و دیگر بازیکنان تهاجمی استقلال تجربه کنید؟
اتفاقاً تمرینات خوبی را برای مهار شیخ دیاباته انجام دادیم و روز بازی متوجه می‌شوید چطور این مهاجم خارجی استقلال را ناکام می‌کنیم. یک برنامه حساب‌شده برای مهاجمان استقلال تدارک دیده‌ایم.

به آینده نساجی امیدوار هستی؟
بله، این تیم یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران است. حضور تماشاگران خونگرم و بازیکنان مستعد باعث می‌شود در آینده از این تیم بیشتر بشنوید.

یعنی توانایی رسیدن به تیم‌های بالای جدول را دارید؟
بله، تا پایان فصل فرصت زیادی داریم و با استقلال فقط ۷ امتیاز فاصله داریم، بنابراین توانایی رسیدن به جمع ۶ تیم بالای جدول را داریم. در چند بازی بدشانسی آوردیم که با مساوی به پایان رسید وگرنه نساجی اینجای جدول نبود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس