کد خبر 1011250
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
گواردیولا

مدیربرنامه های گواردیولا تماس بایرن مونیخ با موکلش را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، به دنبال پررنگ شدن شایعاتی پیرامون بازگشت پپ گواردیولا به بایرن مونیخ، مدیربرنامه های سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی نسبت به این اخبار واکنش نشان داد.

 

جوزپ ماریا اوروبیتگ در این خصوص به سایت گل گفت:

" چهارشنبه گذشته با پپ گواردیولا صحبت کردم. همه چیز به قوت خود باقیست. چرا که او از حضور در منچسترسیتی احساس رضایت می‌کند و از زندگی در شهر منچستر، خرسند است، ضمن آنکه قراردادی تا 30 ژوئن سال 2021 دارد. هیچ مقام بایرن با پپ تماس نگرفته است."

این واکنش در حالی عنوان شد که 2 هفته قبل بایرنی‌ها اقدام به اخراج نیکو کواچ از پست سرمربیگری تیم فوتبال خود کردند. درپی این اقدام هانس دیترفلیک دستیار دوم کواچ و مربی سابق تیم ملی آلمان به صورت موقت زمام امور را در دست گرفت.

تحت هدایت این چهره بایرن 2 بر صفر مقابل المپیاکوس یونان در لیگ قهرمانان اروپا برنده شد. همچنین در بوندس‌لیگا و در مصاف با بورسیادورتموند، رقیب دیرینه و مصاف معروف به "درکلاسیکر" 4 بر صفر به برتری رسید.

بعد از آن مدیریت باشگاه اعلام کرد ادامه همکاری با فلیک حداقل تا پایان سال 2019 میلادی قطعی است، اما رسانه‌ها از اریک تن‌هاگ (آژاکس آمستردام) و توماس توخل (پاری‌سن‌ژرمن) به عنوان گزینه‌های اول باشگاه در فصل تابستان یاد شد. اما شایعات بازگشت گواردیولا نیز مطرح شد و یوشوا کیمیش، مدافع باواریایی ها نیز در سخنانی از سرمربی سابق خود تمجید کرد. 

پپ گواردیولا در سال های 2013 تا 2016 هدایت بایرن مونیخ را به عهده داشت و در هر 3 فصل این تیم را به مقام قهرمانی بوندسلیگا رساند، با این حال تیم او در اروپا توفیقی نیافت و در هر سه فصل، در مرحله نیمه نهایی توسط سه تیم اسپانیایی (رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید) از گردونه رقابت ها کنار رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس