موبایل تاشویی که از ۲ جهت امتداد می یابد

ال جی طرح اولیه موبایلی را منتشر کرده که نمایشگر آن از دو طرف امتداد می یابد. اما هنوز مشخص نیست دوربین، حسگرها یا قطعات اصلی موبایل در کجا قرار می گیرند.

به گزارش مشرق به نقل از گیزموچاینا،  در سال جاری طرح های اولیه مختلفی از موبایل های تاشو منتشر شده است. سامسونگ و هواوی نیز در کنار موتورلا نمونه های واقعی را به بازار عرضه کرده اند.

بیشتر بخوانید:

در این میان شرکت ال جی نیز در اوایل سال طرح اولیه LG G8X ThinQ را عرضه  کرد. این دستگاه دارای یک نمایشگر ثانویه و مشابه موبایل تاشو بود. اکنون به نظر می رسد این شرکت قصد دارد به طور واقعی یک موبایل تاشو بسازد.

 درهمین راستا حق امتیاز اختراع جدید ال جی  نشان می دهد این شرکت روشی کاملا جدید برای ارائه طرح اولیه از یک موبایل تاشو را ارائه می دهد. این شرکت در حقیقت طرحی از یک موبایل با نمایشگر ساخته که امتداد می یابد. این موبایل مانند یک دستگاه معمولی است اما نمایشگر آن از دو سمت قابل امتداد یافتن است و در نتیجه صفحه نمایش وسیع تر می شود.  به نظر می رسد دستگاه مذکور پس از بزرگتر شدن نمایشگر شبیه یک کتابخوان الکترونیکی است.

این یک طرح بسیار جالب است  اما مراحل اولیه آن ابتدایی است.  احتمالا بخش اضافه شده نمایشگر زیر قاب جمع می شود. اما هنوز  مشخص نیست دوربین ها، حسگرها یا قطعات اصلی دیگر موبایل در کدام قسمت آن قرار می گیرند. علاوه برآن  مشخص نیست قطعات چنین دستگاهی را چگونه فراهم می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس