کد خبر 1011170
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
فیفا نمایه

تارنمای فیفا در گزارشی به دیدار حساس عراق و بحرین در هفته ششم دور دوم انتخابی جام جهانی اشاره کرد و گروه سوم را با وجود تقلای برترین تیم آسیا یعنی ایران در مکان سوم، یکی از سخت‌ترین گروه‌ها توصیف کرد

به گزارش مشرق، در گزارش فیفا آمده است: دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در قاره کهن، پس از اینکه به تازگی از نیمه راه خود عبور کرد، سرعت بیشتری گرفته است.

سوریه می‌تواند با پیروزی مقابل فیلپین، صدرنشینی خود را با ۸ امتیاز استمرار بخشیده و در آستانه صعود زودهنگام به مرحله نهایی قرار گیرد و این در حالی است که تیم‌هایی همچون عراق، قطر و ویتنام با هدف افرایش اقتدار در گروه‌های خود، برای گرفتن سه امتیاز وارد هفته ششم خواهند شد.

فیفا در این گزارش به طور خاص به دیدار تیم‌های ملی عراق و بحرین پرداخت و نوشت: گروه سوم این رقابت‌ها تا اینجای کار نشان داده که یکی ازسخت‌ترین‌ها است، حتی با وجود اینکه برترین تیم قاره کهن یعنی ایران پس از گذشت پنج هفته از دور دوم، در جایگاه سوم گروه جاخوش کرده و روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.

و در حالی که تیم ملی ایران در این هفته با قرعه استراحت روبرو است، چشم‌ها روی نبرد عراق صدرنشین و بحرین رده دومی در امّان دوخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نصیرزاده: فدراسیون در پرونده‌ها تماشاگر است

البته این ۲ تیم برای هم حریفان ناشناخته ای نبوده و در مراحل انتخابی ادوار گذشته در چهار موقعیت با یکدیگر تلاقی کرده‌اند.

در تاره‌ترین رویارویی این ۲ تیم، شاگردان «سرچکو کاتانتس» با جبران تک گلی که از بحرینی‌ها دریافت کرده بودند، بازی را به تساوی کشانده و حالا نیز پرانگیزه پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل ایران، با هدف کسب سه امتیاز و تثبیت جایگاه خود در صدر گروه، پا به دیدار برگشت می‌گذارند.

این در حالی است که شاگردان «هلیو سوزا» پس از متوقف شدن مقابل هنگ‌کنگ، بی‌صبرانه با هدف بازگشت به روزهای خوب، به پایتخت اردن سفر می‌کنند.

آنها برای گلزنی در این دیدار به ساق‌های «کمیل الاسود» مهاجم نوک خود امید بسته‌اند؛ کسی که در بازی رفت مقابل عراق موفق به گلزنی شد.

در سوی مقابل عراقی‌ها نیز می‌توانند به مهاجم آماده این روزهای خود یعنی «مهند علی» دل ببندند؛ ستاره‌ای که تا اینجای کار چهار گل به ثمر رسانده است که گل نخست مقابل ایران را نیز شامل می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    1 0
    این مربی واسه ایران هیچ کاری نمیکنه ! فقط دنبال پوله و برد و باختم براش مهم نیست ! کی روش ارق داشت
  • محمد IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    0 0
    هیچ کس مثل کیروش نمیتونه نتیجه خوب بگیره حیف که قدرش وندونستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس