کد خبر 1011150
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
رونالدو

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس با کم اهمیت دانستن جنجال‌هایی که به خاطر اعتراضش به تعویض شدن در بازی اخیر بانوی پیر شکل گرفت، تصمیم سرمربی‌اش برای تعویض او را درست دانست.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو سکوت خود را درباره جنجالی که به خاطر اعتراض به تعویضش در بازی اخیر تیم فوتبال یوونتوس مقابل میلان شکل گرفته است را شکست. او پس از آنکه در دقیقه 55 آن بازی جای خود را به پائولو دیبالا داد، مستقیماً به رختکن و از آنجا هم به خانه‌اش رفت، قبل از آنکه حتی بازی به پایان رسیده باشد. این اتفاق سبب شکل گرفتن جنجالی بزرگ شد تا چندین روز سوژه اصلی رسانه‌های ایتالیایی بود.

بیشتر بخوانید:

دوری ۴ ماهه رونالدو از رسیدن به دایی +عکس

رونالدو پس از پیروزی شب گذشته (یکشنبه) تیم ملی پرتغال مقابل لوکزامبورگ که منجر به صعود این تیم به مرحله نهایی یورو شد و در آن هم گلزنی کرد، درباره جنجالی که به خاطر نحوه اعتراضش به تصمیم مائوریتزیو ساری نشان داد، گفت: در سه هفته اخیر، من محدود بوده‌ام. همه می‌دانند که من دوست ندارم تعویض شوم اما در حرکتی که بعد از تعویض شدنم انجام دادم هیچ مشکلی نبود. من با وجود مصدومیت بازی و سعی کردم به یوونتوس کمک کنم. هیچکس دوست ندارد تعویض شود اما من تصمیم سرمربی را درک می‌کنم چون من در دو بازی اخیر خوب نبودم. من صد درصد آماده نبودم.

رونالدوی 34 ساله که شب گذشته نود و نهمین گل ملی‌اش را به ثمر رساند ادامه داد: من هنوز هم کاملاً آماده نیستم اما زمانی که پای فداکاری برای تیم باشگاهی‌ام به میان می‌آید، با جان و دل و با افتخار این کار را انجام می‌دهم چون می‌دانم که هنوز کلی بازی دیگر تا پایان فصل پیش رو داریم. در یوونتوس، ما رقیبی مانند اینتر داریم که فشار زیادی می‌آورد. ما دو امتیاز بیشتر داریم اما نمی‌توانیم سهل‌انگاری کنیم، چون اگر یک بازی را ببازیم یا مساوی کنیم، آنها از ما سبقت می‌گیرند و به همین دلیل هم من حاضر شدم با وجود مصدومیت برای تیم بازی کنم.

بیشتر بخوانید

ستاره پرتغالی بانوی پیر در ادامه تأکید کرد: من هرگز مصدومیت‌هایی جدی نداشته‌ام. من سالی 50 تا 60 بازی انجام می‌دهم اما در یک مقطعی از فصل ممکن است اتفاقاتی غیرقابل پیش‌بینی برایم رخ دهد. الان هم دردی دارم که نمی‌گذارد با تمام توانم بازی کنم اما با این وجود همیشه آماده کمک به تیم هستم. می‌دانم که جنجال‌های زیادی درباره این موضوع شکل گرفته است بدون آنکه دلیل خاصی برای این کار وجود داشته باشد. ما بازی را بردیم. یوونتوس هم صدرنشین است. با پرتغال هم به مرحله نهایی یورو صعود کرده‌ایم و من هم به زودی تا حد ممکن آماده می‌شوم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    1 0
    حق با جویبار نبود مگه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس