کد خبر 1011067
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
اولیایی

کاظم اولیایی، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: موضوع این است که با ماندن یا رفتن فتحی از استقلال هیچ معجزه‌ای در باشگاه ایجاد نمی‌کند.

به گزارش مشرق،‌ کاظم اولیایی در ارتباط با انتقادات گسترده‌ای که در فصل جاری از امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال می‌شود اظهار داشت: موضوع شخص فتحی نیست، مشکل استقلال این است که برنامه ندارد. اکنون ۱۵ سال است که می‌خواهند استقلال و پرسپولیس را خصوصی‌سازی کنند اما تا الان اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.

وی ادامه داد: قرار بود این دو باشگاه در شهریور ماه خصوصی شوند، چه شد؟ متاسفانه استقلال یک اسا‌سنامه مشخص ندارد، ما فوتبال حرفه‌ای را شروع کردیم بدون اینکه برنامه‌ای داشته باشیم. محل‌هایی که درآمد‌های باشگاه باید از آن تامین شود مشخص نیست حالا چه فتحی باشد چه نباشد، AFC از باشگاه‌ها می‌خواهد شفافیت مالی طبق قانون فیفا داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

اولیایی: در این فوتبال زیرآبی‌هایی رفتیم که دردسر می‌شود

مدیرعامل سابق استقلال در مورد وضعیت مدیریت آبی‌پوشان پایتخت تصریح کرد: الان استقلال چه ضوابط مشخص مالی برای هزینه‌ها و درآمدهایش دارد؟ اگر فوتبال حرفه‌ای می‌خواهیم باید مسیر را برای آن ریل‌گذاری کنیم و در آن مسیر حرکت کنیم. ما چون ریل‌گذاری نداریم هر بار یک نفر با ویژگی‌های مختلف می‌آید، یکی جنجالی است، دیگری صداقت بیشتری به خرج می‌دهد.

اولیایی درباره معضلات آبی‌پوشان تهران گفت: مشکل کنونی استقلال این است که هواداران به امیرحسین فتحی، مدیر عامل این باشگاه اعتماد ندارند. به‌ هر حال فتحی به‌گونه‌ای عمل کرده که هواداران به او اعتماد ندارند، اما موضوع این است که با ماندن یا رفتن او هیچ معجزه‌ای در باشگاه ایجاد نمی‌کند. مرور زمان مشکلات را حل که نمی‌کند هیچ، بیشتر هم می‌کند.

وی در پایان در ارتباط با شرایط سرخابی‌های پایتخت افزود: استقلال و پرسپولیس در حال ورشکستگی هستند و اگر به طور شفاف درآمد و هزینه‌های آنها مشخص نشود، وضعیت آن‌ها هر روز بدتر از دیروز خواهد شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس