اعتراضات بنزین

با مدارای نیروهای انتظامی و امنیتی در دو روز اول و سوء استفاده افراد فرصت‌طلب و وابسته به گروهک‌های برانداز، نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی نسبت به ادامه آشوب و تعرض به امنیت مردم، هشدار دادند.

به گزارش مشرق؛ با تصمیم دولت، بنزین از بامداد جمعه ۲۴ آبان ماه بار دیگر سهمیه‌بندی و قیمت‌های جدید آن نیز اعلام شد. با وجود اعلام ناگهانی آغاز سهمیه‌بندی، با گذشت ۲۴ ساعت از اجرا، عرضه بنزین در جایگاههای سراسر کشور بصورت عادی ادامه دارد و با برداشتن محدودیت کارت‌ جایگاه‌داران، مشکلی از بابت توزیع بنزین برای افرادی که تا کنون موفق به دریافت کارت سوخت خود نشده‌اند، وجود ندارد. اما همزمان، اعتراضات محدودی هم در برخی نقاط کشور به این اقدام شکل گرفته است.

روز جمعه، تحرکات و اعتراضات محدودی در برخی شهرها گزارش شد که با حضور نیروهای انتظامی و البته عدم استقبال عموم مردم، رو به سردی گذاشت و خاتمه یافت.

گزارشی از وضعیت روز جمعه را اینجا بخوانید:

وضعیت عادی عرضه بنزین در سراسر کشور/ داغ شدن بازار شایعات و عدم استقبال مردم از معدود تحرکات اعتراضی +عکس

روز شنبه هم در چند شهر کشور اعتراض به گران‌شدن بنزین از اولین ساعات صبح آغاز شد. این تجمعات محدود البته با بارش برف و باران و ترافیک در معابر همراه شده و تاثیر بیشتری بر جریان رفت و آمد شهروندان گذاشت. گرچه، اعتراضات مردم در بسیاری از نقاط کشور آرام  و در قالب تجمعات ۱۰۰ یا ۲۰۰ نفره گزارش‌ شده است، اما سوء استفاده از این اعتراضات و کشاندن آن به معابر اصلی و بزرگراهها، باعث معطلی مردم و ترافیک سنگین شد.

گزارشی از وضعیت روز شنبه را اینجا بخوانید:

اعتراضات پراکنده در چند نقطه کشور/ تخلیه مشکوک کامیون سنگ در اتوبان امام علی تهران/ بازداشت عناصر مسلح وابسته به گروهک نفاق

با مدارای نیروهای انتظامی و امنیتی در دو روز اول و سوء استفاده افراد فرصت طلب و وابسته به گروهک‌های برانداز، نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی نسبت به ادامه آشوب و تعرض به جان و اموال مردم، هشدار جدی دادند. وزیر کشور، دادستان کل کشور، فرمانده نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و ... از جمله شخصیت‌ها و نهادهایی بودند که اعلام کردند از این پس با هرگونه اخلال در نظم و آشوب برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

رهبر انقلاب نیز در درس خارج فقه با اشاره به ضرورت حفظ امنیت کشور، از مردم معترض خواستند از عناصر اخلال‌گر و به تعبیر ایشان «اشرار» فاصله بگیرند.

در سومین روز، فراخوان نیروهای ضدایرانی و آشوبگر در اکثر نقاط کشور با بی‌توجهی مردم مواجه شد. در حالی که روز قبل از آن از ساعات اولیه روز اعتراضات در برخی شهرها آغاز شده بود، اما روز یکشنبه یکی از آرام‌ترین روزهای پایتخت بود. اغتشاشگران پس از ناامید شدن از خیابان‌های تهران، قصد داشتند بازار را به تعطیلی و آشوب بکشانند که آنجا هم با بی‌اعتنایی بازاریان روبرو شدند.

گزارش تصویری مشرق را اینجا ببینید:

عکس/ تهران یک روز پس از آشوب‌های خیابانی

گزارشی از آخرین وضعیت کشور در سومین روز اعتراضات پس از سهمیه‌بندی بنزین در ادامه آمده است:

شناسائی و برخورد با خودروهای عامل اغتشاش در نقاط مختلف کشور

یک مقام امنیتی اعلام کرد: در تهران و شهرستانها با توجه به دوربین‌های سطح شهر  و وجود ماموران ناجا و همکارای مردم، کار شناسایی ماشین‌هایی که اقدام به بستن خیابان‌ها می کردند انجام شده است که از امروز مراحل بازداشت آنها اجرایی می شود.

عوامل اصلی اغتشاشات دو روز گذشته شناسایی شدند

وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای با اشاره به حوادث اخیر اعلام کرد: عوامل اصلی اغتشاشات ۲ روز گذشته شناسایی و اقدام مناسب در حال انجام است.

ببینید:

عکس/ خرابکاری اغتشاش‌گران در تهران

تهران/ تهدید اغتشاشگران باعث تعطیلی بخشی از بازار شد

رئیس اتاق اصناف تهران: پیش از ظهر (روز یکشنبه) ۲۰ درصد از مغازه‌های  بازار شامل بازار طلا فروشان و پارچه‌فروشان بسته بود. دلیل تعطیلی  مغازه های این بخش تهدید به آتش کشیدن مغازه‌ها  توسط عده‌ای از اغتشاشگران  و سوء استفاده‌کنندگان از شرایط بود. خرابکاران به بازاریان اعلام کرده بودند که در صورتی که مغازه‌های خود را نبندند مغازه‌هایشان را به آتش می‌کشند. با استقرار نیروی انتظامی  امنیت به بازار بازگشت.

شهریار/ ۸۰ آشوبگر دستگیر شدند/ بازداشت‌شدگان عمدتاً غیربومی بودند

نورالله طاهری فرماندار شهریار با اشاره به آسیب به بانک‌ها، ادارات و اموال عمومی و مردم در اثر جریانات اخیر در شهریار گفت: از ابتدای شروع اتفاقات و روند تخریب اموال دولتی و عمومی، حدود ۸۰ نفر از آشوبگران و اخلالگران نظم و امنیت که عمدتا غیربومی نیز بودند، در شهرستان شهریار بازداشت و تحویل مراجع قضایی شدند.

روز یکشنبه نیز در شهریار عده‌ای آشوبگر قصد برهم زدن امنیت و غارت اموال مردم را داشتند که با در مناطق مختلف با ورود نیروهای بسیج و مردم، با آنان مقابله شد.

به آتش کشیده شدن یک کتاب‌خانه در شهریار

رباط کریم/ دستگیری ۳۴ نفر از اغتشاشگران

به گزارش فارس، حجت الاسلام محمدحسین قاسم پور دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم گفت: ۳۴ نفر به جرم اختلال در نظم و آسیب رساندن به اموال عمومی و اغتشاش در رباط کریم دستگیر شدند.   وی گفت: لیدرهای تربیت شده برای آشوب‌طلبی و اغتشاش در میان اعتراضات مردم در بین دستگیر شدگان وجود دارند.

شهادت مظلومانه یک بسیجی در ملارد

یکی از اعضای گردان امام حسین (ع) بسیج شهرستان ملارد پس از فراهم کردن زمینه برای تسهیل عبور و مرور مردم، موردحمله یک گروه مسلح قرار گرفته و به شکل ناجوانمردانه‌ای به شهادت رسید.

ببینید:

عکس/ سلب آسایش عمومی به بهانه گرانی بنزین

۲۳ تن از اغتشاشگران در بومهن و پردیس دستگیر شدند

علیرضا آقاجری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: : ۲۳ نفر به جرم اخلال در نظم و تخریب اموال عمومی در بومهن و پردیس دستگیر شده اند. با عواملی که به دنبال اخلال در نظم و امنیت مردم هستند برخورد شدید خواهیم کرد و از خانواده‌ها درخواست داریم که از حضور فرزندانشان در این تجمعات ممانعت به عمل آورند.

روز گذشته عده‌ای در بومهن و پردیس با اخلال در رفت و آمد خودروها به سمت تهران و شمال، ترافیک سنگینی را ایجاد کردند که عملا منجر به مسدود شدن مسیرهای این منطقه شد. همچنین آشوبگران به بانک‌ها و اموال عمومی شهرستان پردیس نیز خساراتی وارد کرده‌بودند.

روز یکشنبه پردیس نیز همانند تهران روز آرامی را پشت سر گذاشت و مردم صف خود را از آشوبگران جدا کرده و اجازه حضور به آنان ندادند.

همچنین تعدادی از اغتشاشگران که روز شنبه در رودهن نیز به اموال عمومی آسیب‌ وارد کرده و موجب سلب آسایش و امنیت مردم شده بودند، شناسایی و بازداشت شدند.

کرمان/ عبور از اغتشاش و برقراری آرامش کامل

مناطقی از استان کرمان طی روزهای جمعه و شنبه درگیر اعتراضاتی بود که در برخی نقاط به خشونت کشیده شد. اما علیرغم تلاش رسانه های معاند برای سوءاستفاده از این موضوع و دمیدن در شعله اعتراضات، مردم کرمان یکشنبه آرامی را پشت سر گذاشتند.

با وجود فراخوان‌های متعدد رسانه‌های بیگانه برای تجمع و اغتشاش، مردم کرمان اعتنایی نکرده و در این تجمعات شرکت نکردند. حضور مسئولان در جمع مردم و شنیدن دغدغه های آنها در روزهای گذشته باعث شد که مردم ضمن انتقال مطالباتشان از دولت، با توضیحات ارائه شده قانع شوند.

در حال حاضر هیچگونه ناآرامی در استان کرمان وجود ندارد و مردم کرمان حساب خود را از اغتشاشگران جدا کرده اند.

در سیرجان هم که متاسفانه یک نفر در روز اول اغتشاش جان باخت، شرایط تحت کنترل بوده و آرامش کامل بر این شهر حکم فرماست و هیچ گونه مشکل امنیتی وجود ندارد.

به گزارش مهر، همچنین مسئولان استان کرمان نظارت بر بازار را تشدید کرده اند و بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی در قالب اکیپ هایی نظارت جدی بر قیمت کالاها دارند و با هر گونه تخلف در این زمینه برخورد می کنند.

شیراز/ تعطیلی مدارس شیراز و کازرون

روز یکشنبه اعتراض در شیراز و کازرون با شدت کمتری نسبت به شنبه ادامه داشت. این اعتراضات در برخی خیابان‌های شیراز توسط افرادی بود که عمدتا نقاب‌دار و سازمان‌دهی شده بودند. حمله به اماکن عمومی، پایگاههای بسیج و بانک‌ها از جمله اهداف اصلی این گروههای خشن بود که با مقابله نیروهای امنیتی در نهایت اوضاع تحت کنترل قرار گرفت.

ساختمان شهرداری منطقه ۹ شیراز و یک فرهنگسرا از جمله امکانی بودند که توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شد.

مدارس شیراز و کازرون به منظور ساماندهی مجدد سرویس مدارس و اطمینان از حفظ امنیت دانش آموزان، روز دوشنبه تعطیل اعلام شد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس هشدار داد نیروی انتظامی بر اساس وظایف ذاتی و قانونی خود با اینگونه تحرکات به طور قانونی و قاطع برخورد خواهد کرد.

کرمانشاه/ شهادت یک مامور پلیس

شب گذشته یک مامور پلیس در محل خدمت خود در کلانتری پس از درگیری با افراد مشکوک که قصد ورود به یک کلانتری در کرمانشاه داشتند نیز به شهادت رسید. علی رغم خبرهای دروغ رسانه‌های بیگانه درباره درگیری و اغتشاش در برخی مناطق شهر کرمانشاه به ویژه میدان آزادی، اما کرمانشاه شب‌ آرامی را سپری کرد و هیچ موردی از تجمع طی روز یکشنبه در این شهر گزارش نشده است.

کردستان/ بازگشت آرامش در شهرهای استان

شب گذشته آرامش کامل در تمامی شهرهای استان کردستان از جمله سنندج برقرار است.

بر اساس گزارش مهر، مردم در کردستان روال عادی زندگی خود را طی می کنند و علیرغم خبر سازی و دروغ پردازی های رسانه های معاند اوضاع در این استان آرام است.

گیلان و مازندران/ آرامش یک روز پاییزی

با وجود برخی تجمع‌ و ناآرامی‌های روز شنبه در چند نقطه رشت در واکنش به ابهامات قیمت بنزین که توسط عده‌ای سوء استفاده گر با شعارهای انحرافی و هنجارشکنانه همراه بود، از صبح یکشنبه این شهر در آرامش کامل قرار گرفت. (عکس:مهر)

شب گذشته در شهر ساری، میدان ساعت، خزر، معلم، شهدا و فرهنگ و شهرداری و سایر مناطق، آرامش پاییزی حکمفرماست.

مازندرانی‌ها با وجود معترض بودن و نگرانی از افزایش ناگهانی قیمت بنزین، به سرعت با تشخیص سوء استفاده‌ها از اعتراضات، صف خود را جدا کردند و امیدوار به اقدام مسوولین برای اجرای وعده‌های خود و جلوگیری از افزایش قیمت‌ کالاهای دیگر، امیدوار ماندند.

گلستان/ آرامش کامل در گرگان برقرار است

روز شنبه در گرگان گروه‌های معترض مردمی در میدان ولیعصر (عج)، خیابان شالیکوبی و چهارراه میدان تجمع کرده و این امر باعث ایجاد ترافیک نیمه سنگین در این مسیرها و خیابان‌های اطراف شد.

اما گرگان در یکشنبه (۲۶ آبان) روز و شب آرامی را سپری کرد و هیچ تجمعی اتفاق نیفتاد و وضعیت عمومی شهر، ادارات، جایگاه های توزیع سوخت و پمپ بنزین ها آرام و روند خدمت رسانی به شهر به حالت عادی بازگشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 121
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 154
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    کاش مردم این یک سال و چند ماه رو هم طاقت بیارن تا دوره این دولت تموم بشه.
    • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      آخه چقدر مدارا چقدر مماشات هر دفعه که اغتشاش میشه باید یه نیروی انتظامی و بسیجی و مردم عادی شهید بشن لابا بزنید پدرشونو دربیارید نشد که کار
    • علی IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      روحانی و این دولت با جلسه سران قوی، بالاترین اختیار را بین مسئولان اجرایی قبل و بعد انقلاب دارد اما چه کرد جز گرانی و رانت سازی؟
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      منتظر باش تا دموکراسی و صندوق رای برات معجزه کنه! باش تا صبح دولتت بدمد!
    • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      بعدش چی میشه؟ رییس جمهور طیف شما را هم دیدیم.
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      نظر دهنده ۰۸:۵۹ به عنوان نمونه کافیست به وجدان و انصاف خود رجوع کنی و وضعیت شهر تهران کنونی را با وضعیت شهر تهران در دوران شهردار همطیفمان مقایسه کنی! میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      50 20
      روحانی... همه میدونن.
    • حسن IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      44 22
      خب قراره چی بشه تحریمها برداشته میشه؟
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      64 10
      اگر قرار باشه هرکس رییس جمهور شد وهرکاری دلش خواست بکنه نمیشه که
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      46 16
      بیشتر باید در موردش بگوییید و بنویسید تا مردم بدانند چه خبره. و گرنه ایران سوریه خواهد شد
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      93 33
      بسیجی ها نباید توی این درگیری ها دخالت کنن و چهره خودشون را تخریب کنن و همه کاسه و کوزه ها سرشون بشکنه
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      69 27
      بسیجی ها توی این درگیری ها دخالت نکنید بگذارید نیروی انتطامی جلو بره فردا گرانی بنزین را گردن شما بسیجی ها می اندازن
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      73 20
      رئیسی در انتخابات سال 96 می گفت من 150 هزار تومن یاران می دم ولی به رئیسی رای ندادن دولت باید حداقل توی این چند سال به هر نفر 150 هزارتومان یارانه می داد توی این چند سال قیمت گاز و برق و نان وبنزین ... را چند برابر کرده ولی به رایانه ها اضافه نشد پول این اختلاف قیمت ها کجا رفته ؟
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      137 6
      راه حل اصلی مشکلات کشور : تعدیل و کاهش پنجاه درصد مدیران کشور کاهش حقوق مدیران کشور به میزان پنجاه درصد جلوگیری از بکارگیری مجدد بازنشستگان حتی به عنوان مشاور
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      95 5
      ما پول داریم - ثروت داریم - نیروی جوان تحصیلکرده داریم ولی .... بجای اینکه مسئولان سرمایه های کشور را به سمت تولید و صادرات و صنعت هدایت کنند که باعث اشتغال شود با سیاستهای نادرست به سمت دلالی کالا - دلالی مسکن - احتکار کالا و مسکن و ارز و طلا و ... سوق داده اند حتی شما در این طرح ببینید باز هم دولت و مسئولان حاضر نیستند برای ایجاد درامد از پولدارها مالیات بگیرند
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      135 8
      دولت به راحتی می تواند کمبود بودجه را جبران کنه ولی متاسفانه دولت روحانی طرفدار قشر پولدار کشور است همین الان صدها هزار میلیارد رانت توی جیب رانتخوار می رود جلوی رانتخوارها را بگیرد با گرفتن مالیات از پزشکان و وکلا و بازیگران سینما و کسانی که دلال خانه و ماشین و سکه هستن کسانی که 10 ها خانه و زمین و اپارتمان دارن فقط 500 هزار اپارتمان خالی در تهران موجود است ولی دولت روحانی دست توی جیب فقرا می کنه
    • حسن IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      203 1
      همه کشورا قیمت بنزین میره بالا، قیمت ماشین میاد پایین اینجا همه چی برعکسه از دو طرف جیب مردمشون رو میزنن
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      11 1
      دوست عزیز کاش داش برداش یه جا نمیشه دیگه!
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      43 24
      اره یک سال دووم بیارید تا باز برگردیم به اون ۸سال بنزین یهویی ده برابر شه قیمت ها ثانیه ای نان استاپ بره بالا.به جوری میگی این دولت بره انگار دولت افسانه ایتون همه چیزش گل و بلبا بوده.
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      32 3
      به قول یک نماینده مجلس : دولت 18 هزار هزار میلیارد ثروت داره دولت از این همه ثروت استفاده کنه و بین مردم تقسیم کنه تا وضع مالی مردم بهتر بشه و فشار بر مردم کم بشه الان موقع استفاده از این 18 هزار هزار میلیارد ثروت است راه های دیگری هم هست گرفتن مالیات از پزشکان و وکلا و مسکن های خالی و...
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      34 8
      در آن 8 سال افسانه ای محمود، قیمتها بالا می رفت اما مردم احساس نمی کردند با دولت نامحرمند. قبل از هر تصمیمی ماهها با مردم صحبت می کردند. اول پول می دادند بعد قیمت را بالا می بردند. خلاصه اینکه بدون بیهوشی جراحی نمی کردند.
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      16 24
      تا اخرین قطره خون شهدای دو روز اخیر گردن ظالمین خواهد گرفت
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      8 39
      اکنون تمرکز اشرار در چهار نقطه کشور است. اول غرب تهران با محوریت عمده بهاییان. دوم شیراز، صدرا و کازرون باز هم با محوریت بهاییان و آتئیستها. خوزستان با محورت الاحوازیه و وهابیون و اصفهان و نجف آباد با محوریت باند سید مهدی هاشمی معدوم. فکر نمی کنم اگر سپاه وارد شود از پس از این چهار کانون فتنه بر نیاید.
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      15 3
      چرا آنطور که دنبال محاکمه ارازل و اوباش هستید دنبال محاکمه مدیران بی کفایتی که به سرمایه ملت آسیب می رسانند نیستید؟ حتی یک خط مطلب؟ حداقل طرح موضوع کنید.
    • IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
      1 3
      کاش مردم به جای ریختن تو خیابون و فرصت دادن به اشوبگر از سیستم دیدبان شفافیت برای رساندن صداشون به گوش کر مسئولان استفاده کنن جواب ندادند مجلس رو تو سرشان خراب کنند
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
      2 3
      مگه این بره مشکلات مردم درست میشه
  • روح اله IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    کل این مطالب رو الکی وقت میزارین مینویسین آخه کی دیگه دروغای شمارو باور میکنه همش دروغ و ریاکاری کاش یه کم خجالت میکشیدین
    • کارمند2 IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      209 6
      سلام ما باید خجالت بکشیم و شرمنده زن و بچه بشیم .خدا از باعث و بانی شرمندگی و فقر و نداری و بیکاری این ملت نگذره.آمین
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      جمع کن سوسول قمه کش
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      سوسول قمه کش
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      17 77
      اگه ممکنه اسم روح اله رونزار برای خودت منم روح اله هستم ولی مخالف دیدگاهتون.
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    343 7
    مشکل مردم اصلا بنزین نیست بلکه ترس مردم از عدم نظارت و مدیریت بازار کالا و خدمات است که متاسفانه توی همین چند روزه دستمزد مکانیکها و فنی کارها و مسافربرها خیلی نرم و مجلسی بالا رفته و هیچ مرجعی هم برای برخورد نیست
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      66 2
      اقتصاد ما دست دلال هاست، پارسال همه چی رو چند برابر کردند دولت هم داشت بشکن می زد
    • احمد IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      36 35
      این لیاقت ملتی است که دولت زحمت کش و خدمتگذار رو با فحش و لعنت بیرون کنه، بجاش به مشت دلال دزد رای بده اونم با وعده کنسرت و استادیوم. عین آزادی و دموکراسی. خود کرده را تدبیر نیست.
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    به خدا دیگه از جنگ بین این چپ و راست خسته شدیم .دیگر به جان رسیده.
  • ناشناس IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    29 4
    تا حالا ندیدم
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    86 34
    آرامش در کشور = ناراحتی فریدون
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    184 6
    امیدواریم خدا ظلم رو ریشه کن کنه که ایران رو خراب کردند.
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      58 2
      الهی امین
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      22 8
      همراه با صلوات
    • امیر IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      5 10
      من در روایت خوانده ام که 4 بار تسبیحات اربعه پس از دعا موجب مستحابی آن می شود همراه با 4 تسبیحات اربعه
  • ناشناس IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    بخدا با اتش زدن اموال مردم هیچ مشکلی حل نمیشود اعتراض باید مسالمت امیز باشد این گروههایی که اقدام به تخریب اموال مردم ودولت میکنند تربیت شده خارج هستن گروههای ضد انقلاب وپس مانده های رژیم پهلوی هستند ملت ایران ملت فهیم وباشعوری هستند میفهمند که دولت تحت فشارتحریم ناچار است این حرکت ها را انجام دهد همه چیز درست میشود با صبر وتحمل .
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      با صبر و تحمل همه چی 3 برابر میشه.
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      18 30
      یعنی نمی توانید صرفا کنار خیابان شعار بدهید و حتما باید بانک و مغازه مردم را غارت کنید و آتش بزنید؟
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      52 13
      اگر صرفا کنار خیابان هم باستید این پلیس مظلوم با اردنگی جمعتون می کند ...امتحان شدست شما هم شک داری امتحان کن
    • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
      2 0
      از کجا میدونی که کار کیه؟
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    79 28
    اگر قضاییه ته ماجرای اشرار را درآورد بعید نیست به برخی «آشنا»یان و طراحی امنیتی جریان تزویر برای متهم کردن مردم و جمع کردن اعتراضات آرام مردمی ختم شود
  • رامین IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    بله تو پاچمون کریدن تموم شد هرکسی اعتراض کنه یه انگ اخلالگر و اشوبگر میزنین بدبخت میشه
  • Mahsi IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    88 11
    شما که راست میگید
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    خون این بسیجی شهید به گردن روحانی .وبزودی این ظلم ها دامنش را میگیرد ونابودش میکند.برادر بسیجی شهادتت تسلیت باد‌.
  • امیر IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    111 9
    بابا بنزین 300 برابری بی انصافیه مردم ما فقیر تر از بنزین هزار تومنیه
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      12 99
      نابغه ۳۰۰ درصد نه ۳۰۰ برابر، اگه استدلال و فهمت در مورد مسائل دیگه هم اینطوری باشه که واویلا
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      9 4
      نابغه! 300 درصد هم اشتباهه. 200 درصد افزایش
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    156 3
    خب عزیز من وقتی تو اکثریت شهرها یه عده اعتراض دارن یعنی یه جای کار اشتباهه دیگه نباید به حرفشون اهمیت داد؟
  • مجتبی IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    198 4
    بی نظمی رو در همه جا می بینم. هیچکس سر جای خودش نیست، اگر نظام جمهوری اسلامی به آینده امیدوار هست باید در ساختار سیاسی خودش بازنگری کنه و خودش رو اصلاح کنه، تا دیر نشده
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      53 2
      متاسفانه همه نوع خلاف میکنن
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    کاش اجازه میداشتیم خودمون این ارازل رو قلع و قمع میکردیم. حیف که باید تابع قانون بود
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      70 6
      زیاد عصب نشو برات خوب نیس
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      64 7
      شما بخواب.
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      9 1
      خودشو ناراحت نکن
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    فقط انتقام. خانه و محل کارآشوبگران را شناسایی کنید.
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      57 6
      چشم
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      29 4
      تو پی آدرسشونو میفرستم
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      7 8
      راست میگی احسنت ‌.
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      26 1
      دو تاشون حول و حوش پاستور هستند
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    حتی اگه ارازل هم قاطی مردم بشن خرابکاری کنند مسئولش حکومته با این افکار عقب موندشون . نیمه تعطیل شدن اینترنت هم ضررش از شکستن شیشه بانک بیشتره...همه آماده بشیم برای گام دوم انقلاب!!!!!!!!
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    این بی بند و باری و خراب کردن اموال عمومی و هتک حرمت ارزش های دینی و انسانی فقط وفقط از یک اصلاح طلب بر می آید شما در طول این چهل سال ندیدی نه شنید که کسی طرفدار امام و مقام معظم رهبری حفظه الله باشد و از این دست کارها انجام بدهد . فتنه 88 هنجار شکنی های روز عاشور و .....همه و همه کار اصلاح طلبان بود خداوند ریشه این جریان خبیث را بکند تا مملکت ما اباد شود این جریان مثل جریان بنی امیه می ماند
    • اکبر IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      10 33
      همه این مشکلات بخاطر اجازه ندادن سرزمایه گذاری شرکتهای امریکایی در نفت وگاز بود
  • مجتبی IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    109 5
    من ۱۰ ساله هر روز مشرق می خونم، دیگه حذف کردنت ثوابه، چرا نظر منو منتشر نمی کنی، واقعیت هر چند تلخ باشه از زبان ما بشنوید، من دشمنتون نیستم
    • IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
      0 6
      نه اینطور نیست. من هم تو مشرق زیاد نظر فرستادم. وقتی اوضاع حساس میشه نظراتی که معمولی قبلا مینوشتی منتشر نمیشه. باید خیلی معمولی بنویسی.
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    27 90
    از اصلاح طلب توقعی به غیر از کشتن بسیجی و بهم زدن ارامش مردم و تخریب اموال عموی نیست یا باید بخورند و ملیاردها بدوزدند بروند خارج یا خراب بکنند و بکشند لعنتشان باد
  • KZ ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    102 6
    مردم اگاهند
  • BE ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    133 6
    همه چی آرومه، ملت چقدر خوشحالن
  • حمیدرضا حسین‌زاده IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    10 78
    اینکه عده‌ای از مردم همدیگر رو می‌کشن چه به اسم قوه ی قضاییه و زندان و نیروی انتظامی چه به اسم قانون شکنی و اراذل و اوباش و اشرار برای ما که زنده می‌مونیم باعث خوشحالی ه و سهم بیشتری از امکانات گیرمون میاد در نهایت. هر چی در نهایت پیش بیاد ما می‌گیم خدا رو شکر.
  • تردست IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    16 90
    بنام حق تعالی...بایددستگاه قضائی در خصوص ایراد خسارات تخریب و آتش سوزی عمدی ،دستگیر کنندگان رابا رعایت دادرسی عادلانه ،علاوه بر مجازات کیفری با جلب نظر کارشناسی به پرداخت خسارت تضامنی درخسارات وارده به اموال عمومی وخصوصی محکوم نمایند.
  • اغتشاشگر سعودی اسراییلی امریکایی انگلیسی IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    70 8
    همه چی ارومه......
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      3 16
      هر جاباشی شکارت می کنم جونور پست تا حالا 4 تا منافق ترکوندم
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    25 62
    خون ان بسیجی و ان مامور پلیس به زودی دامن حسن فریدون رو میگیره ان شاالله
  • M.sh IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    21 64
    تو ساری خوشبختانه هیچگونه تخریب صورت نگرفت. میدان خزر ساری هم مردم معترض تجمع کردند که یک خانم وارد جمعیت شد و شروع کرد به رقصیدن که همون مردم به حسابش رسیدن. امروز هم ارامش کامل در سطح شهر برقرار بود .
  • مهدی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    67 0
    من جای روحانی بودم لفت میدادم و میرفتم سمنان خونه پدری
  • حسین IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    15 44
    اعتراض با بستن راه مردم، غارت مغازه ها، آتش زدن اتوبوس خصوصی و در راه نگه داشتن آمبولانس ها فرق داره. هر کی اعتراض داره بره یک میدان بزرگی جایی دولت را فحش بده شرارت، دزدی، خرابکاری و سلب امنیت را نباید تحمل کرد و پلیس و نیروهای امنیتی بلید با تمام قوا سرکوب کنند
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    65 1
    چرا گاز ال پی جی توزیع نمیشه؟ چرا از همه طرف به مردم فشار میارید؟ به کی باید بگیم...
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      7 21
      به من بگو
  • علی IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    شادی روح شهدا و این جوان بسیجی که اخیرا به جمعشان پیوسته فاتحه مع صلوات
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      25 67
      تو روح منفی دهنده هم لعنت
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      19 31
      اللهم صل علی محمد وآل محمد.
  • TR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    65 7
    همه چیز ارومه من چقدر خوشبختم!!!!!!
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    44 4
    ازمون استخدامی رو به تعویق بندازید با این وضع اینترنت و عدم دسترسی به ایمیل
  • علی IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    22 60
    اینهمه خسارت و هزینه ناشی از یک انتخاب بد هست مردم باید بیدار و هوشیار شده و بصیرت سیاسی خود را افزایش دهند
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      1 3
      چرا نمیشه مثبت منفی داد
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    18 71
    تف به شرف نداشته آشوبگران
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    142 3
    خداوند در قران می فرماید: ((ذلک بان الله لم یک مغیرا نعمة انعمها علی قوم حتی یغیروا ما بانفسهم و ان الله سمیع علیم)) یعنی اینکه خدا وضع رو برا مردم تغییر نمیده جز اینکه خود مرذم یه کاری بکنن پس با صبر بیهوده و چه کنم چه کنم و سکوت کار درس نمیشه پس از تو حرکت از خدا برکت
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      10 0
      درود بر شرفت راست گفتی به یه تکون بخوریم
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    84 16
    بردن بسیج برای سرکوب اعتراضات کار درستی نیست. مگه کم نیروی انتظامی و امنیتی داریم. چرا مردم را در برابر مردم قرار میدهند.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    لعنت بر ضد انقلاب خرابکار خائن
  • مرد آرام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    6 43
    لطفا مقداری چوب در آستین اغتشاش گران بله
  • پیرو ولایت IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    31 25
    هر چه داریم می کشیم از دست دولت هست. این آقایان بی تدبیر چندین بار اوضاع مملکت را به هم زدند سالهای 78 و 88 و 96 و98 . هر چه اختشاش شد اینها باعث تحریک شدند.
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    6 37
    همیشه هزینه گندکاری اصلاح طلبان رو بسیجی ها و بچه انقلابی ها باید بدن. این غربزده ها دست از سر این مملکت برنمیدارن
  • RU ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    9 44
    آشوب گران در خیابانها تنها پیاده نظام فتنه گران هستند. نقش آنها گرم کردن فضای جنگ رسانه ای هست. هدف اصلی اصلاح طلبها ایجاد درگیری سیاسی در کشور می باشد و حتی از استیضاح و کنارگیری رئیس جمهور هم استقبال می کنند. اما با تصمیم فوق العاده هوشمندانه مقام معظم رهبری به شدت غافل گیر شدند و تیرشان به سنگ خورد.
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    12 21
    شادی ارواح ملکوتی همه ی علما و عرفا و شهدای عزیز اسلام اللّهُمَّ صَلِّ عَلَي مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم
  • saeid IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    36 3
    اگر سبد خانوار را در همه چیزهای مصرفی واقعا ملاحظه میکردیدمتوجه میشدید که با گران کردن 300درصدی بنزین چه اتفاق افتاده است کالاها از دیروز حداقل 30 درصد گران شده اند ناظرین و مقامات کجا بودند و هستند و آیا توانسته اند با کلمات تکراری از فقر رو به افزایش عامه مردم جلوگیری نمایند؟؟
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    23 37
    اشوبگرهای طرفدار امریکا جانی و نوچه های جانی مثل خودش ربع پهلوی و مریم رجوی فقط دارن خوی جانی و وحشی بود ن خود شون نشان میدهند یگن عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد مردم دیگه دارن می بینند که این جماعت چقدر وحشی هستن
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    17 49
    باز کامنت گذاران آلبانی فعال شدن
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    12 38
    شناسایی و اعدام اشوبگران خواست ملت ماست
  • ناشناس SE ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    16 35
    ان شاء الله مزدوران مریم رجوی بدکاره و خاندان منحوس پهلوی به سزای اعمال خود خواهند رسید. برفرازباد پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    26 47
    شناسایی محاکمه و اعدام انقلابی افراد وطن فروش و اشوبگر را خواستاریم چرا که این وحوش سازماندهی شده توسط سازمان های تروریستی و حمایت دولتهای فاسد مثل آل سقوط هستند
  • مرصاد IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    1 8
    حسن فریدون ؛ بخاطر داداشش ، شمشیر رو ، از رو بسته ، که بلوا بپا کنه ! خودش گفته بود ؛ اگه داداشمو ول نکنین ، اعلام جنگ می کنم !!
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    20 38
    عاقبت رای به روحانی همینه
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    11 1
    ملارد که خداوکیلی خیلی محرومه
  • بهنام IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    16 0
    وجدانا خودتون به صداقت و درستی اخبارتون اطمینان دارید؟ یا مستقیم دیکته می شوید؟؟!
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    12 6
    درود بر روحانی ننگ بر روحانی
  • کریم IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    1 5
    تا سیه روی شود هرکه در او غش باش
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    2 10
    عامل تمام این ناآرامیها شخص رئیس جمهوره بابا با مردم صحبت کن نظرسنجی کن به زندگی مردمت نگاه کن بعد تصمیم بگیر یک شبه زندگی خیلی ها نابود شد
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      7 1
      کارمند(مزدور) مشرقی؟!
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    8 1
    نمودار دو سال آخر ریس جمهورها تورم شدید است و با این شک ناگهانی آماده تورم مجدد بالای ۴۰% مثل شوک افزایش قیمت دلار باشیم . من تنها به فکر گذر از بحران هستم و دیگه امیدی به عقلایی بودن مدیران ندارم و ای کاش همانطور که برای مهار ارازل و اوباش همه بسیج شدند برای مهار دزدان و اختلاسگران هم بسیج عمومی صورت میگرفت
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    3 8
    مشرق چقدر بازدید کننده داری دمت گرم
    • IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
      9 0
      تنها سایتیه که بازه وگرنه همه میدونند اخبارش جهت دار هست
  • ali IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    12 8
    مسئول این حوادث کسی نیست جز حسن روحانی وعلی لاریجانی
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    0 8
    همه باید آرامش را حفظ کنیم و به امنیت کشور و مردم فکر کنیم.
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    0 11
    شهید ابراهیمی مسئول گردان امام حسین ع بود که شهید شد
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    7 0
    همه چی آرومه من چقدر خوشبختم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس