کد خبر 1011016
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰
اغتشاش/خوزستان

استاندار خوزستان گفت:در ۱۵ شهرستان خوزستان به دلیل افزایش قیمت بنزین شاهد اعتراض مردم بودیم اما افرادی تلاش کردند تا این اعتراض آرام را خشونت آمیز کنند که ۱۸۰ نفر از آنها دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، استاندار خوزستان امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در ناآرامی‌های سه روز اخیر در خوزستان ۱۸۰ نفر دستگیر شده اند گفت:در ۱۵ شهرستان خوزستان به دلیل افزایش قیمت بنزین شاهد اعتراض مردم بودیم اما افرادی تلاش کردند تا این اعتراضات آرام را خشونت آمیز کنند. 

بیشتر بخوانید:

فرماندار اسلامشهر: ۲۵ تن از لیدرهای اصلی اغتشاشات دستگیر شدند

وی ادامه داد:عده ای شرور از اعتراض مردم سوءاستفاده کرده و به دنبال ایجاد درگیری بودند که با خویشتن‌داری نیروهای نظامی و امنیتی این توطئه خنثی شد و آرامش در حال حاضر به خوزستان بازگشته است.

شریعتی با اشاره به آغاز ترمیم خرابی‌هایی که در ناآرامی های اخیر به اماکن عمومی و معابر شهری چندین شهرستان وارد شد گفت:اعتراض حق مردم است ولی باید در چارچوب قانون باشد و از مسؤولان مطالبه گری کنند ولی بی قانونی و هرج ومرج ایجاد کردند اسمش اعتراض نیست.

استاندار خوزستان تاکید کرد:مسؤولان خوزستان تمام تلاش خود را خواهند تا هیچ گونه افزایش  قیمتی رخ ندهد اجازه سوءاستفاده به فرصت طلبان را به بهانه افزایش بنزین نخواهیم داد.

وی با اشاره به سهمیه سوخت ناوگان عمومی عمومی و آژانس ها گفت:هیچ بهانه ای برای گران کردن نرخ کرایه وجود ندارد مردم به مسوولان برای نظارت بیشتر کمک کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • احمد IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    8 0
    معرفی کنید، اعترافاتشون رو در تلویزیون پخش کنید، مجازات سنگین براشون تعیین بشه و خسارتهایی که وارد کردند رو حتما جبران کنن.
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    3 0
    با افراد شرور و اخلالگران نباید کوتاه آمد تا سیناریوی سوریه را کلید بزنن اشتباهات بشار اسد را در ایران تکرار نکنید
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    16 3
    اعدام دست جمعی
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      0 14
      اعدامت میکنیم اگه گیرت بیاریم
  • Azazil IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    4 0
    بنده شیراز به چشم دیدم ، ماشین با پلاک خوزستان و لهجه عربی ، راه بندان درست کردن و اتش به کردن امیدوارم پول عربستان بشه سرطان واسه بچه هاتون . همین
  • ناشناس IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    4 0
    این اراذل واوباش شهرها هستند که برای دزدی وسرقت اموال مردم بدنبال موقعیت هستند اکثر انهایی که دستگیر شده اند سابقه کیفری دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس