ابراهیم قاسمپور

کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق هیچ تاکتیک و برنامه مشخصی نداشت و مشکلات بازی با بحرین همچنان را شاهد بودیم.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور در مورد شکست ۲ بر یک ایران مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: شکست تلخی بود. بعد از باخت به بحرین انتظار داشتیم یکسری از مشکلات تیم ملی برطرف شود که متأسفانه تیم ملی ایران در بازی با عراق هم هیچ تفاوتی نسبت به بازی قبل نداشت آن هم در حالیکه عراق قوی‌تر از بحرین است و فوتبال جاندارتری دارد.

وی افزود:‌مقابل عراق دست به عصا بازی کردیم و تغییری در روند تاکتیکی تیم ملی نسبت به بازی بحرین مشاهده نشد. عراقی‌ها به خوبی بازیکنان ما را می‌شناختند و حتی از یک سوم دفاعی ما را تحت فشار قرار دادند تا بازی‌سازی در تیم ملی انجام نشود. ما چون نمی‌توانستیم بازی‌سازی کنیم از توپ‌های بلند استفاده می‌کردیم.

قاسمپور با انتقاد از شیوه بازی تیم ملی گفت: هیچ توپ مناسبی به مهاجمان ما نرسید اصلاً نتوانستیم به کناره‌های تیم عراق برسیم تا ارسال خوبی روی دروازه آنها داشته باشیم. مهاجمان هم برای قرار گرفتن در موقعیت گلزنی تلاشی نمی‌کردند.

وی با اشاره به انگیزه بازیکنان تیم عراق عنوان کرد: عراقی‌ها بسیار با انگیزه‌تر بودند حتی هنگام خواندن سرود ملی هم بازیکنان ما بی‌رمق و کم‌نشاط بودند اما بازیکنان عراق با حرارت خاصی سرود ملی کشورشان را می‌خواندند و در همان شروع بازی و پخش سرود ملی دو کشور می‌شد فهمید که عراقی‌ها مصمم‌تر از بازیکنان ما هستند فکر می‌کنم آمار دوندگی بازیکنان عراق هم بیشتر از بازیکنان ما بود.

بیشتر بخوانید:

شأن و شانس فوتبال ایران پایین آمد

این کارشناس فوتبال در مورد اینکه ما قبل از بازی با عراق اردو و تدارکات مناسبی هم نداشتیم گفت: مشکلات فدراسیون با مربی هم وجود داشت به هر حال ویلموتس مربی حرفه‌ای است و پولش را می‌خواهد اما مشکلاتی مثل تحریم هم پیش آمده بود این مشکلات به همراه نداشتن اردو و بازی تدارکاتی مناسب مزید بر علت شد. ما بعد از بازی با بحرین چقدر برای تیم ملی وقت گذاشتیم. تیم ملی در بازی با عراق مثل بازی با بحرین هیچ برنامه‌ای برای رسیدن به گل نداشت. ضمن اینکه روزهای فیفا را هم از دست داده بودیم.

قاسمپور تصریح کرد: به نظر شخصی من هم ترکیب تیم ملی ایرادهایی داشت یکسری از بازیکنان جای‌شان در ترکیب تیم ملی خالی بود و یکسری هم نباید بازی می‌کردند. مثلاً سبک بازی امید ابراهیمی و احمد نوراللهی نزدیک به هم است و این دو نباید در کنار هم قرار بگیرند این نظر شخصی من است شاید درست باشد شاید هم درست نباشد.

وی در مورد اینکه تیم ملی می‌تواند به مرحله بعد صعود کند یا نه، گفت: در شرایط سختی قرار گرفته‌ایم البته در گذشته شرایط سخت‌تر از این هم تجربه کردیم اما با امداد غیبی تیم ملی به جام جهانی رسید. اکنون هم نباید دست به عصا باشیم خدا گفته از تو حرکت از من برکت. باید مشکلات را حل کنیم، اردوها و بازی‌های تدارکاتی مناسب داشته باشیم ملی پوشان را شارژ مالی کنیم. مربی هم تدابیر لازم را به کار بگیرد و در نهایت با امداد غیبی و کمک خداوند صعود کنیم. 

این کارشناس فوتبال گفت: گزارشگر تلویزیونی از توقف بحرین مقابل هنگ‌کنگ خوشحال بودند اما باید بدانیم که هیچکس برای ما کاری نمی‌کند. بعد از مساوی بحرین با هنگ‌کنگ ما به عراق باختیم پس نباید به امید تیم دیگری بنشینم باید خودمان کار کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    0 0
    به جهنم که باختیید بنزن را گران کردیید
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    0 0
    تا دلالان در فدراسیون فوتبال هستند و مربی ضعیف و دخالت وزیر در ورزش هست داستان همینه ،کی روش مرد فوتبال ایران به دلالان و فدراسیون اجازه دخالت نمی داد این مربی اسم بازی کنان را بلد نیست چه رسد۰۰۰علی برکت الله
  • MY ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    1 0
    “ملی پوشان را شارژ مالی کنیم“ من خدایش موندم این عزیزان چی مصرف می کنند. خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس