کد خبر 1010410
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
دانیال‌زاده و فریدون

پرداختی‌های دانیال‌زاده به فریدون به ملک سعدآباد و همچنین پرداخت مخارج مراسم تشییع والده فریدون محدود نیست.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در گفت‌وگویی تلویزیونی درخصوص بازداشت رسول دانیال‌زاده مشهور به سلطان فولاد گفت: وی یکی از محکومان پرونده‌های کیفری بود که قصد مراجعت به کشور را نداشت؛ اما با پیگیری‌های اطلاعاتی و رصدهای مختلف و اقداماتی که سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران انجام دادند، پذیرفت که طی یک مسیر هدایت شده به کشور بازگردد.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ توضیح سخنگوی قوه قضاییه درباره اتهامات دانیال‌زاده

آغاز تحقیقات از «سلطان فولاد»

احتمال افشای ابعاد جدیدی از پرونده «فریدون» با بازداشت سلطان فولاد

پیش از این از سوی سخنگوی قوه قضاییه مطرح شد که رسول دانیال‌زاده از مرتبطین با حسین فریدون و اکبر طبری بوده است.


دانیال‌زاده در خصوص نحوه آشنایی خود با حسین فریدون گفته است: «از طریق شخصی به نام محمدی با حسین فریدون آشنا شدم و ساختمان کریم‌خان را برای انتخابات تحویل فریدون دادم.»


به گزارش رجانیوز بنا به اظهارات دانیال‌زاده حسین فریدون در دو یا سه فقره جمعا ۲۶ میلیارد تومان به عنوان قرض از او پول دریافت کرد. پولی که به قول خود فریدون پول دستی بوده است؛ اما قرضی که هیچ‌گاه برگردانده نشد.  همچنین می‌توان به  یک منزل ویلایی به متراژ ۶۴۰ متر مربع در منطقه سعد آباد تهران به نام خانم غفوری همسر فریدون اشاره کرد که کل مبلغ معامله آن ۱۴ میلیارد تومان بوده و منابع آن از سوی دانیال‌زاده تامین شده است.


پرداختی‌های دانیال‌زاده به فریدون به ملک سعدآباد و  همچنین پرداخت مخارج مراسم تشییع والده فریدون محدود نیست.پس از ردیابی‌های مالی مشخص شد ده میلیارد تومان از مبدأ حساب شخصی رسول دانیال‌زاده طی دو فقره چک سه میلیارد تومانی و یک فقره چک ۴ میلیارد تومانی به حساب حسین بهشتی در تاریخ ۱۷ آذر ۹۳ واریز شده است. همچنین در تاریخ ۲۵ آذر ۹۳، مبلغ ۲۱ میلیارد تومان از حساب دانیال زاده به حساب مصطفی ثابتی سهی و از آنجا به حساب مسعود احمدی زاده واریز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • افشین IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    17 0
    اعدام کنید این مفسدان را تا مردم کمی امیدوار شوند
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      0 0
      کسی الکی اعدام نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس