کد خبر 1009980
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
عراق

۳ بازیکن کلیدی تیم ملی فوتبال عراق به رویارویی با ایران واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، علاء عبدالزهره، کاپیتان تیم ملی فوتبال عراق اظهار داشت: برای ما 3 امتیاز بازی امروز برابر ایران و حتی بازی بعدی با بحرین بسیار مهم هستند. 6 امتیاز این دو بازی می‌تواند ضمن تداوم صدرنشینی عراق ما را به صعود نزدیک کند.

وی افزود: ایران تیم قدرتمندی است که بازیکنان باثباتی دارد و با آنها در جام جهانی 2018 حضور یافت. ما برای پیروزی در این بازی و صدرنشینی گروه C مصمم هستیم.

بیشتر بخوانید:

بازتاب حرکت صمیمانه آزمون با صفا هادی+عکس

مهند علی، مهاجم تیم ملی فوتبال عراق درباره رویارویی با ایران گفت: عراق به تیم بسیار قدرتمند ایران احترام می‌گذارد اما ما اشتیاق زیادی برای پیروزی داریم. هر چند از بازی با ایران در بصره محروم شدیم اما روی حمایت‌های هواداران عراقی در بازی امروز و کسب 3 امتیاز حساب می‌کنیم.

ضرغام اسماعیل، بازیکن خط دفاعی تیم ملی فوتبال عراق نیز خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله بازی امروز برابر ایران حفظ نظم تاکتیکی و اجرای فرامین سرمربی است، زیرا این جزئیات باعث عبورمان از سد حریف سرسخت می‌شود. از زمان آمدن به اردن تمرین‌های خوب و پرنشاطی را گذراندیم و همه بازیکنان می‌خواهند با ایفای نقش خود به پیروزی برابر ایران برسند.

تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب انتخابی جام جهانی 2022 از گروه C آسیا در اردن به مصاف هم می‌روند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس