پرچم نمایه آمریکا

نظرسنجی معتبر مراکز روانشناسی در آمریکا، از غلبه استرس و نگرانی بر فضای سیاسی و انتخاباتی در این کشور حکایت می‌کند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

به گزارش یواس‌ای تودی، براساس پیمایش سالانه «استرس در آمریکا» که توسط انجمن روانشناسی آمریکایی انجام می‌گیرد، ۵۶ درصد از آمریکایی‌های بزرگسال، انتخابات ۲۰۲۰ را یک عامل استرس‌زای مهم می‌دانند.

این میزان نسبت به انتخابات بحث‌برانگیز ۲۰۱۶ افزایش یافته است. در آن انتخابات سه ماه قبل از انتخابات از پاسخ‌دهندگان همان سؤال را پرسیدند و ۵۲ درصد بزرگسالان گزارش دادند که انتخابات ریاست جمهوری به میزان قابل توجهی پراسترس است. براساس این نظرسنجی موضوع انتخابات پیش‌رو برای پاسخ‌دهندگانی که به عنوان دمکرات شناخته می‌شوند، نسبت به جمهوری‌خواهان استرس بیشتری دارد. اختلاف استرس بین این دو گروه نزدیک به ۲۵ درصد است.

بیشتر بخوانید:

وضعیت قرمز ترامپ در نظرسنجی‎ها


علاوه بر انتخابات ۲۰۲۰ سایر سرخط اخبار هم استرس زیادی را برای آمریکایی‌ها به همراه آورده است؛ تا جایی که ۳۹ درصد آن‌ها ادعا می‌کنند «در طول سال گذشته کاری کرده‌اند که کمتر اخبار به گوششان برسد.


سایر موضوعات استرس‌زا: ۶۹ درصد به مراقبت‌های درمانی اشاره کردند و ۷۱ درصد در مورد تیراندازی در ملأ عام صحبت کردند که ۱۰ درصد بالاتر از آمار سال ۲۰۱۸ است. به گزارش فرارو به نقل از یواس‌ای تودی، آرتور ایوانز، مدیر اجرایی ای‌پی‌ای در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت: «در حال حاضر عدم اطمینان زیادی در دنیای ما وجود دارد؛ از تیراندازی در ملأ عام تا تغییرات آب و هوایی. پژوهش سال جاری به ما نشان می‌دهد که آمریکایی‌های بیشتری می‌گویند این مسائل به آن‌ها استرس وارد می‌کند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    2 1
    مردم‌ایران در اوج‌ آرامش زندگی میکنند حتما؟!!!
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    1 1
    زندگی بی استرس می خوای فقط ایران خودمون. از صبح تا غروب روزی هزار بار جد و آبادت میاد جلو چشمت.
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    1 1
    مردم آمریکا در استرس شدید زندگی می‌کنند؟؟؟ مردم آمریکا یا ایران؟ ما با این همه گرانی و بیکاری وحشتناک خیلی خوشیم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس