کد خبر 1009874
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
افتتاح نمایه

یک پل عابر پیاده مکانیزه در منطقه ۱۹ شهرداری تهران با حضور شهردار منطقه، معاونانش و عضو شورای شهر تهران افتتاح شد!

به گزارش مشرق، مدیریت شهری در این دوره از اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ و افتتاح آنها عاجز است و حتی اقدام به توقف پروژه‌های عمرانی در شهر تهران کرده که این مسئله، گلایه‌های شهروندان تهرانی را نیز در پی داشته است.

ببینید:

فیلم/ از افتتاح سرسره، دیوار، ترانس برق تا حمام و دستشویی!

یکی از برنامه‌های مدیریت شهری تهران در این دوره، افتتاح پروژه‌هایی مانند درب ایستگاه‌های مترو، رونمایی از سر در آگاهی تهران و "پل عابر پیاده" بوده! در حالی که مردم تهران هنوز اجرای پروژه‌های بزرگی مانند اتوبان امام علی، صدر، تونل نیایش، بوستان ولایت، دریاچه خلیج فارس، باغ پرندگان تهران، پردیس‌های سینمایی در مناطق مختلف تهران، پارک‌های فرامنطقه‌ای و ... در سالیانی نه چندان دور را در ذهن خود دارند.

در همین راستا، صبح امروز با حضور مجید ف‍راهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران و توکلی شهردار منطقه ۱۹  "پل عابر پیاده  مکانیزه  میعاد  واقع" در منطقه ۱۹  به بهره‌داری رسید! فراهانی در آیین افتتاح این پل عابر پیاده، ساخت این پل را گامی مهم در راستای خدمت رسانی به مردم جنوب شهر دانست و گفت: وظیفه ما این است که با همت و کار شبانه‌روزی پروژه‌های مختلفی را در جنوب شهر اجرا کنیم!

وی مشارکت مردم و اهالی منطقه در اجرای موفقیت آمیز پروژه‌ها را مهم دانست و خواستار همکاری شهروندان برای تسهیل در جلب سرمایه‌گزاران جهت ایجاد درآمدهای پایدار در منطقه شد.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه این پل مکانیزه در پاسخ به نیاز مردم منطقه ۱۹ پس از احداث بزرگراه تندگویان و ایجاد ارتباط بین اهالی خانی‌آباد نو شمالی و جنوبی و با پیگیری‌های مجدانه شهردار منطقه و به همت سازمان زیباسازی با موفقیت انجام شد.

گفتنی است در این مراسم ائمه جماعات، شورایاران، رؤسای راهور و کلانتری ۱۵۲خانی آبادنو نیز حضور داشتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پاک بان IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    0 0
    خوبه پل نریخت!
  • پاک بان IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    0 0
    خوبه پل نریخت!
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    0 0
    مردم خودشون خواستن
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    0 0
    یادطنزخنده بازارافتادم!!!
  • حبیب IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    0 0
    خدا میدونه چقدر از کنار بودجه این پل خوردن که رفتن برای تشکر از پل .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس