image-20191113152807-1.png

شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو قطعات تفاهم نامه‌ای با شرکت های ایدم و چرخشگر در زمینه ساخت و بومی سازی موتور شش سیلندر دیزلی OM457 و گیربکس دستی 16سرعته و اتوماتیک امضا کرد.

به گزارش مشرق، این تفاهم نامه ها با حضور فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو و وفادار نایب رئیس هیات مدیره، بین مدیران عامل شرکت‌های ساپکو، ایدم و چرخشگر به امضا رسید.

عادل پیرمحمدی مدیرعامل ساپکو در این زمینه گفت: با ساخت و خودکفایی موتور شش سلیندر دیزل OM457 با قابلیت استاندارد یورو5 علاوه بر افزایش سهم ایدم در خدمات پس از فروش، ‌کشور از واردات موتورهای دیزلی بی نیاز می شود.

وی افزود : با ساخت و خودکفایی موتور OM457 گیربکس متناسب با آن توسط شرکت های ایدم و چرخشگر، نوسازی تمامی ناوگان حمل ونقل جاده ای و عمومی کشور توسط ایران خودرو دیزل فراهم خواهد شد.

پیرمحمدی خاطر نشان کرد: براساس تفاهم نامه انجام شده حداکثر در مدت 18 ماه پس از عقد قرارداد تولید انبوه موتور آغاز می شود.

وی تاکید کرد: قرارداد تضمین خرید با تیراژ 30 هزار دستگاه در مدت سه سال بین طرفین منعقد شد. ساخت این موتور برای مصارف مختلف از جمله کامیون، کشنده، اتوبوس، دیزل ژنراتور، ماشین آلات صنعتی و کشاورزی و کشتیرانی کاربرد دارد.

پیرمحمدی در پایان هدف از طرح جهاد خودکفایی را کاهش وابستگی به خارج، جلوگیری از خروج ارز و ایجاد اشتغال برای جوانان ایرانی عنوان کرد.

مدیرعامل ساپکو در زمینه ساخت و خودکفایی گیربکس دستی 16 سرعته و تامین گیربکس اتوماتیک توسط چرخشگر اظهار کرد: ‌حداکثر طی مدت 24 ماه پس از عقد قرارداد تولید انبوه گیربکس آغاز شود .

وی خاطرنشان کرد: برای گیربکس دستی تیراژ سالانه 15 هزاردستگاه و گیربکس اتوماتیک هم 15 هزار دستگاه مورد نیاز ایران خودرو است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    7 0
    می مردن اینو از اول انجام بدن حتما باید زور بالا سرمون باشه؟
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    7 0
    حتما باید هزار مدل تحریم و بی پولی و... باشه تا حضرات به یاد تولید داخل بیفتن
    • امید IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
      4 0
      همینم دروغ میگن چون سیستم این دولت اعتقادی به توان داخلی نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس