کد خبر 1009796
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

مطمئنا همه خانم ها علاقمند به یک یا چند برند خاص و جهانی هستند و معمولا جدیدترین مدل های آن ها را در فستیوال ها و برنامه های مد و فشن دنبال می کنند. اما بوت ها و نیم بوت جزء آن بخش از دنیای مد می باشد که همیشه وسواس خاصی برای آن اعمالی شده است. امروز با 10 تا از بزرگترین و محبوب ترین برندها در دنیای تولید و ارائه بوت زنانه و نیم بوت زنانه در خدمت شما عزیزان هستیم.

1:گوچی

اولین برندی که به شما معرفی خواهیم کرد برند محبوب و شگفت انگیز گوچی است. گوچی جزء آن دسته از برندهایی است که در دنیای مد همه فن حریف ظاهر می شود و معمولا در هر مبحثی که مربوط به مد و زیبایی باشد دست دارد و سعی میکند بهترین ها را ارائه دهد، یکی از بخش هایی که گوچی در آن بسیار موفق ظاهر شده است تولید بوت و نیم بوت است که در مدل ها و پلتفرم های مختلف متناسب با هر استایل و فصلی طراحی شده است.

2:آگ

برند آگ را به عنوان تخصصی ترین برندی که در حوزه بوت زنانه فعالیت میکند می شناسیم. این کمپانی فعالیت خود را از سال 1978 در آمریکا آغاز کرده است و تا کنون ده ها مدل از انواع بوت زنانه و مردانه را ارائه کرده است.

3:تیمبرلند

تیمبرلند هم از آن دسته از برندهایی است که انواع مدل های بوت و نیم بوت را برای بانوان تولید کرده است که البته اکثر آن ها مناسب برای استایل روزمره می باشند و کمتر با لباس های رسمی و اداری شما هماهنگ می شود. اما به طور کلی بوت زنانه تولید شده توسط این کمپانی محبوب خانم ها در سراسر دنیا قار گرفته است.

4:دکتر مارتین

یک برند محبوب آلمانی دیگر، دکتر مارتین بوت های ویژه خود را با آن ظاهر همیشگی و با تغییرات جزئی هرساله روانه بازار می کند و هر سال موفق تر از سال قبل عمل میکند البته این برند نیز دز زمینه بوت مردانه و زنانه فعالیت میکند. این شرکت محبوب همیشه دنبال کنندگان خاص خودش را در عرصه بوت زنانه داشته است و در طی این 80 سال سابقه کاری خود در این زمینه توانسته طرفداران خود را راضی نگه دارد.

5:لویی ویتون

اگر به دنبال یک برند لوکس میگردید که همه را شگفت زده جذب خود کند من به شما برند فرانسوی لویی ویتون را پیشنهاد میکنم. از ویژگی های جذاب لویی ویتون می توان به فعالیت در عرصه ها مختلف، از تولید عینک و بوت زنانه و کیف گرفته تا چمدان و جواهرات و ... اشاره کرد. این برند سابقه شگفت انگیزی در عرصه مد و پوشاک دارد و با قدمت 165 ساله ای که دارد به خوبی توانسته محصولاتی مطابق نیاز مردم تولید کند.

6:بربری

برند بربری نیز مانند لویی ویتون سابقه بسیار زیادی در زمینه مد و پوشاک دارد و یکی از محصولات خیره کننده اش در برنامه های مد و فشن این شرکت بوت زنانه بربری است که چندین سال اخیر موفقیت های بسیار زیادی را توانسته در بازار فروش کسب کند. این برند انگلیسی بخشی از عظمتش را مدیون طراحان کیف و کفش خود می باشد.

7:والنتینو

همه ما اسم برند محبوب والنتینو را بارها و بارها شنیده ایم، این برند ایتالیایی که معمولا در زمینه اکسسوری مردانه و زنانه فعالیت میکند از سال 1960 فعالیت خود را شروع کرده و البته مدل های بوت زنانه جذاب و محبوبی را وارد بازار کرده است. مهمترین ویژگی بوت های برند والنتینو سادگی دلنشین و هماهنگی آن با اکثر استایل های روزمره و رسمی بانوان است.

8:پولو

علی رقم اینکه اکثر ما برند پولو را با تی شرت های رنگارنگ او می شناسیم یکی از محصولات موفق و دوست داشتنی آن در میان مردم بوت زنانه این شرکت است. این کمپانی نیم بوت هایی زمستانی متناسب با استایل روزمره را هر ساله روانه بازار میکند، البته خیلی از طراحان پوشاک معتقدند که این بوت ها تشابه بسیار زیادی به مدل های تیمبرلند دارند که البته این کمپانی تکذیب میکند و معتقد است که بوت های او امضایی برای برند آمریکایی پولو است.

9:هرمس

درست است که برند هرمس را معمولا با محصولاتی نظیر ادکلن و کیف های دوشی زنانه می شناسیم و جزء آن دسته از برندهایی است که در زمینه تولید بوت و نیم بوت زنانه به طور غیر تخصصی فعالیت میکند اما از مدل های جذاب و شگفت آور این برند نمیتوان به سادگی عبور کرد. برند هرمس تعداد محدودی مدل نیم بوت دارد و اکثر مدل های آن بوت های بلند ساده با جنس چرم یا جیر هستند که سادگی این مدل ها زیبایی و خاص بودن آن را چند برابر میکند.

10:کاترپیلار

دهمین و آخرین برند معتبر در بخش تولید بوت زنانه که به شما معرفی خواهم کرد برند بسیار معروف کاتر پیلار است. بر خلاف سایر کمپانی ها که اکثرا در زمینه های مد و زیبایی فعالیت داشته اند این برند تنها یکی از فعالیت هایش تولید بوت زنانه و از این قبیل پوشاک است. این برند از آن دسته ای است که هر چیزی می تواند تولید کند و هر روز تلاش میکند تا مرز این محصولات را فراتر ببرد به طوری که شما چندین مدل بوت را در کنار چند مدل ماشین آلات صنعتی می توانید ببینید.

امیدوارم که این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد و بتوانید به راحتی برند محبوب خودتان را در زمینه بوت زنانه انتخاب کنید.

چنانچه قصد خرید بوت یا نیم بوت زنانه از یک فروشگاه اینترنتی معتبر و تخصصی همراه با تنوع بالای مدل و برند را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی کیف و کفش لیان استور مراجعه فرمایید.

**این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس