کد خبر 1009107
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
گریزمان

گریزمان در بازی مقابل سلتاویگو بار دیگر با دست‌های خالی از مقابل دروازه حریف برگشت تا زنجیره ناکامی‌های وی در گل نزدن به ۵ بازی متوالی برسد؛ آماری که برای خریدی گرانقیمت کمی نگران‌کننده به نظر می‌رسد.

به گزارش مشرق، دوران حضور مرد فرانسوی در نیوکمپ با ۲ موضوع برجسته گره خورده است؛ یکی ناتوانی در برقراری ارتباط با «لیونل مسی» و دیگری نوسان زیاد در امر گلزنی.

ستاره فصل گذشته اتلتیکومادرید در ۸ دیدار اخیر بارسلونا تنها یک بار موفق به گلزنی شده و مشارکت وی در جمع آبی‌اناری‌ها نیز کم و کمتر می‌شود به طوری که او در ۷۳ دقیقه حضور در دیدار مقابل سلتا تنها ۲۱ پاس ارسال کرد.

بیشتر بخوانید:

مسی دوباره به گریزمان پاس نداد +عکس

این در حالی است که «عثمان دمبله» در جریان ۲۰ دقیقه حضور در زمین بازی ۴۳ پاس برای هم‌تیمی‌های خود فراهم آورد.

در نیمه نخست گریزمان تنها ۸ پاس داد؛ یعنی ۲ پاس کمتر از «آنسو فاتی» که در استراحت بین ۲ نیمه تعویض شد.

اما بیایید کمی به عقب برگردیم؛ شاهزاده مادرید در زمان مشابهی در فصل گذشته ۵۹۵ پاس سالم برای هم‌تیمی‌های سابق خود فراهم کرد و حالا برای بارسا تا اینجای فصل ۵۲۹ پاس ارسال کرده است.

علاوه بر این، در مدت مشابه، او گل‌های بیشتری را برای اتلتیکو به ثمر رسانده بود (۶ گل) و این در حالی است که مرد فرانسوی تا اینجا برای بارسا ۴ گل زده است.

گریزمان شنبه هفته جاری این فرصت را داشت تا نام خود را در فهرست گلزنان بازی قرار دهد اما آن را از دست داد؛ در واقع پس از اینکه چشمان تیزبین مسی او را در محوطه جریمه پیدا کرد و توپ را به او رساند، مرد فرانسوی ساده‌ترین کار را برای گل نزدن انجام داد و توپ را مستقیم به جایی فرستاد که دروازه بان سلتا انتظارش را می‌کشید.

گریزمان تا اینجای فصل جاری هزار و ۲۱۰ دقیقه برای بارسا بازی کرده و در مجموع این ۱۵ بازی ۱۴ بار در ترکیب اصلی به کار گرفته شده است.

چهار گل وی در برابر رئال بتیس در هفته دوم، ویارئال هفته ششم و ایبار هفته نهم به دست آمده و در لیگ قهرمانان هم منوی گریژمان همان همیشگی است : بدون گل.

با این جود، آبی‌اناری‌ها امیدوارند خرید تابستانی‌شان بتواند پس از تعطیلات باشگاهی (فیفادِی) روند گلزنی خود را بازیافته و در دیدارهای این تیم مقابل بورسیا دورتموند، اتلتیکو مادرید، اینترمیلان و رئال مادرید کمی بیشتر با تور دروازه حریفان ارتباط برقرار کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس