کد خبر 1009027
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
روزهای گرم تابستان مقصر آلودگی هوای پایتخت!

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، با بیان اینکه مناطق شرق، جنوب شرقی و همچنین مرکزی تهران پرچم دار میزان آلودگی هوا هستند، گفت: تا پنج شنبه تداوم آلودگی هوا برای همه گروه‌ها پیش بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، با اشاره به وضعیت هوای تهران گفت: امروز و فردا آلودگی هوا در تهران به اوج خود می‌رسد.

وی با بیان اینکه پایداری هوا که از روزهای گذشته شروع شده تا پایان هفته تداوم خواهد داشت، افزود: امروز و فردا بیشترین میزان پایداری هوا را داریم که در نتیجه آن افزایش آلاینده‌های جوی طبیعی است.

بیشتر بخوانید:

ضیاییان با تاکید بر اینکه از روز پنج شنبه هفته جاری وضعیت ناپداری بر تهران حاکم خواهد شد، تصریح کرد: با ناپدار شدن هوا بهبود نسبی وضعیت هوا پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه انباشت آلاینده‌ها در شهر تهران وضعیت هوا را برای همه گروه‌ها ناسالم کرده است، گفت: متاسفانه به علت پایداری هوا تهویه به درستی صورت نگرفته و آلاینده‌های محیطی آلودگی هوا را رقم می‌زنند.

وی با تاکید بر اینکه مناطق شرق، جنوب شرقی و مرکز شهر پرچم دار آلودگی هوا در شهر تهران هستند، افزود: مناطق ری، پیروزی و همچنین مرکزی شهر تهران آلودگی بیش از سایر مناطق را تجربه می‌کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس