آژیر خطر

بیم صهیونیست‌ها از انجام حملات موشکی نیروهای مقاومت، آن‌ها را به برگزاری یک رزمایش سراسری همراه با آزمایش سامانه تازه هشدار حملات راکتی، واداشته است.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که قصد دارد در روزهای آتی یک رزمایش سراسری با آزمایش یک نوع «آژیر ویژه اعلام خطر» برگزار کند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، این رزمایش سراسری از ۲۶ تا ۲۸ نوامبر(سه‌شنبه پنجم تا پنجشنبه پنجم آذر) از  ۹:۰۵ صبح تا ۱۲:۳۵ دقیقه ظهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

چرا اسرائیل از هشدار انصارالله نگران شد؟

مردی خود را در یک دادگاه رژیم صهیونیستی به آتش کشید

سیستم جدید هشدار حملات موشکی، جزئیات دقیق‌تری در مورد منطقه مورد تهدید مشخص می‌کند. بر خلاف سیستم کنونی که کل یک منطقه وسیع جغرافیایی به عنوان منطقه در معرض تهدید مشخص می‌شد، قرار است در سیستم جدید نواحی یا مناطق شهرداری که در خطر برخورد راکت قرار دارند مشخص شوند تا میزان آشفتگی ناشی از حملات راکتی کاهش یابد.

این در حالی است که چندی قبل «یاکوف عمیدرور» مشاور پیشین امنیت داخلی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با هشدار درباره اینکه حزب‌الله هم‌اکنون بزرگترین تهدید برای تل‌آویو است، گفت: «اگر جنگی در منطقه رخ دهد، ما با 130 هزار راکت و موشک از سوی حزب‌الله مواجه می‌شویم. این منجر به جنگی ویران‌کننده خواهد شد. اسرائیل در خط مستقیم آتش خواهد بود و بار امنیتی آن مستقیما بر دوش ماست.»

در یکی از تحلیل‌های اخیر اندیشکده صهیونیستی «جینسا»  که در آن نظامیان ارشد سابق آمریکایی و صهیونیست‌ها حضور دارند نیز به قدرت شلیک موشک‌های حزب الله لبنان و تهدید جدی و متفاوت با گذشته علیه سرزمین‌های اشغالی در صورت بروز نبردی در آینده اشاره شد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس