حشد الشعبی نمایه

سازمان الحشد الشعبی عراق ضمن استقبال از بیانات نماینده آیت‌الله سیستانی، اعلام کرد که نیروهای این سازمان پایبند همه توصیه‌های ایشان هستند.

به گزارش مشرق، سازمان الحشد الشعبی عراق طی بیانیه‌ای شامگاه جمعه (۱۷ آبان) از موضع امروز مرجعیت دینی شیعیان این کشور استقبال  کرد.

الحشد در این بیانیه خظاب و موضع مرجعیت دینی عراق را پدرانه خواند و گفت که این موضع به عنوان مشعلی در تاریکی‌ها است و به نحوه مقابله و تعامل با کسانی اشاره دارد که سودای شر و فتنه در سر دارند.

بیشتر بخوانید:

هشدار مرجعیت عراق درباره سوءاستفاده از تظاهرات

سازمان الحشد الشعبی عراق تاکید کرد: «فرزندان شما به همه رهنمودها و توصیه‌های مرجعیت دینی شدیداً پایبند بوده و از مطالبات قانونی و حقیقی حمایت می‌کنند».

حشد الشعبی عراق در این بیانیه  گفته یک صدا با مردم عراق خواهان استجابت سریع به خواسته‌های عراقی‌ها در فراهم کردن کرامت و زندگی آزاد است.

سازمان الحشد عراق مواضع مرجعیت عالی شیعیان عراق را ستود و تأکید کرد که برای حمایت از این کشور هرچه در توان دارد، مبذول خواهد کرد.

 «عبدالمهدی الکربلائی»، نماینده آیت الله «سید علی سیستانی»، مرجعیت عالی شیعیان عراقی خطبه‌های نماز جمعه کربلا، اعتراضات اخیر عراق را فرصت خوبی برای سیاسیون حاکم بر این کشور دانست تا بتوانند مطالبات شهروندان را پاسخ دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس