کد خبر 1008180
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
کلوپ

یورگن کلوپ از حمله هواداران رم به شان کاکس به تلخی یاد می‌کند.

به گزارش مشرق، به نقل از بی‌بی‌سی، یورگن کلوپ از حملات شدید به سوی شان کاکس که منجر به آسیب های جدی مغزی برای او شد، به عنوان بدترین نقطه حضور خود در باشگاه لیورپول یاد کرده است.

کاکس 54 ساله پیش از دیدار دو تیم رم و لیورپول در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان دو فصل قبل (آپریل 2018) در آنفیلد مورد حمله یکی از هواداران رم قرار گرفت و به شدت آسیب دید. او اکنون قرار است برای اولین بار بعد از آن حادثه به سکو بازگردد و مهمان لیورپول در بازی روز یکشنبه برابر منچسترسیتی باشد. 

بعد از حدود 18 ماه درمان در کشور ایرلند، کاکس به یک مرکز تخصصی عصب شناسی در شمال انگلستان منتقل شده تا دوره ای 12 ماهه از درمان را سپری کند، دوره ای که بیشتر بر روی بهبود قدرت تکلم و تحرک او تمرکز خواهد کرد. 

مارتینا، همسر کاکس عنوان کرده شان بعد از آن حمله بهبود داشته اما این بهبود به کندی صورت گرفته و وضعیت تکلم او با چالشی جدی مواجه است.

بیشتر بخوانید:

کلوپ از مانه دفاع و به گواردیولا حمله کرد

یک سال بعد از آن حادثه و در آپریل سال جاری میلادی، اسطوره های جمهوری ابرلند و لیورپول در دیداری خیریه در ورزشگاه آویوا به مصاف هم رفتند و از این دیدار، 748 هزار یورو برای ادامه درمان کاکس جمع آوری شد.

یورگن کلوپ در این خصوص می‌گوید:

"امیدوارم ترتیبی داده شود و بتوانیم قبل از بازی برای چند دقیقه او را ملاقات کنیم. واقعا امیدوارم چنین اتفاقی بیفتد. اتفاقی که برای شان افتاد، بدترین لحظه حضور من در لیورپول را ساخت. چنین چیزی اساسا در زندگی نباید رخ دهد، چه برسد به آن که بدانیم این اتفاق در جریان یک مسابقه فوتبال رخ دهد.

اگر بتوانیم این فرصت را به او بدهیم که بازگردد و یک مسابقه بزرگ را ببیند، آن گاه یکی از لحظه های خاص دوران حضور من در لیورپول رقم خواهد خورد. می‌دانیم چیزی تمام نشده و راهی طولانی (برای درمان کاکس) در پیش است."

سیمونه ماسترلی طرفدار ایتالیایی که در جریان این پرونده گناهکار شناخته شده بود، به تحمل سه سال و نیم زندان محکوم شد. 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس