کد خبر 1008174
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
والورده

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا مدعی شد نسبت به آینده خود در این باشگاه نگران نیست.

به گزارش مشرق، بارسلونا در یک هفته اخیر شکست مقابل لوانته در لالیگا و تساوی برابر اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان را تجربه کرده است. حالا و در نشست خبری پیش از بازی با سلتاویگو، ارنستو والورده، سرمربی تحت فشار بارسلونا مدعی شد نگران آینده نبوده و از حمایت باشگاه برخوردار است.

ارنستو والورده گفت: "سلتاویگو در شرایطی دشوار و غیرمنتظره قرار دارد. آنها در خط حمله بازیکنان خوبی در اختیار دارند و عادی نیست که گل های زیادی به ثمر نرسانده باشند. سلتاویگو در دراز مدت از رتبه های پایین جدول جدا خواهد شد، زیرا آنها تیم بااستعدادی هستند و در حال حاضر تنها اعتماد به نفس ندارند.

ما در این این دیدار به پیروزی نیاز داریم، سه امتیاز مقابل لوانته را در شش دقیقه از دست دادیم و حالا دوباره پیروز شویم. می خواهیم صدرنشینی را حفظ کنیم و می دانیم شکست در این دیدار چه تبعاتی دارد. ما تا به حال سه بار در لالیگا مغلوب شده ایم و فصل قبل این روند در کل بازی های لیگ رخ داد.

بیشتر بخوانید:

مسی دوباره به گریزمان پاس نداد +عکس

ما نمی توانیم برای سومین دیدار متوالی به پیروزی نرسیم. بارها در این شرایط دشوار قرار گرفته ایم اما با سربلندی از آن خارج شده ایم. در دیدار مقابل اسلاویا، آنها با تعداد نفرات زیادی به سمت دروازه ما حمله کردند و فقط یکبار موفق شدند به سمت دروازه ما شوت بزنند. متغیرهای کمی برای تجزیه و تحلیل وجود دارد."

نگرانی نسبت به آینده: "خیر، من با رئیس باشگاه ناهار خورده ام و او همیشه از من حمایت کرده است. من احساس می کنم از سوی باشگاه مورد حمایت قرار دارم."

شایعات در مورد رابطه بد لئو مسی و آنتوان گریزمان: "بحث زیادی است ، اما فکر می کنم ماجرا ساده تر از آنچه به نظر می رسد می باشد. گریزمان از تیمی با سبک بازی دیگری که فضای زیادی در حمله داشت راهی بارسلونا شده است. زمان بندی در حملات در تیم جدید برای گریزمان متفاوت است، اما آنها به بازی یکدیگر عادت خواهند کرد. یکی ایستاده و دیگری در زمان مناسب به وی پاس خواهد داد. فصل اول حضور نیمار نیز چنین مواردی وجود داشته است."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس