کد خبر 1008059
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
فوتبال ساحلی - کراپ‌شده

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست روسیه در ضربات پنالتی به عنوان سرگروه راهی مرحله نیمه نهایی جام بین قاره‌ای شد.

به گزارش مشرق؛ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران روز گذشته در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام بین قاره ای امارات از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به مصاف روسیه رفت و موفق شد این تیم قدرتمند را شکست داده تا به عنوان سرگروه راهی مرحله نیمه نهایی شود.

روس ها در وقت اول با یک گل برنده شدند. آنها در زمان دوم به گل دوم هم دست پیدا کردند اما شاگردان عباس هاشم پور خیلی سریع ۲ گل خورده را جبران کردند و به استقبال وقت سوم رفتند.

در زمان سوم ملی پوشان با گل شیرمحمدی برای اولین بار از حریف خود پیش افتادند اما در دقایق پایانی کار به تساوی کشیده شد. در سه دقیقه وقت اضافه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

شیرمحمدی، میرشکاری، کیانی، مختاری و معصومی زاده پنج پنالتی ایران را به گل تبدیل کردند. در سوی مقابل روس ها نیز تا پنالتی پنجم پیش آمدند اما به هنگام پنالتی پنجم بهزادپور جانشین حسینی در درون دروازه شد و توانست به زیبایی پنالتی بازیکن روسیه را مهار کرده و ایران را به برتری برساند.

ساحلی بازان ایران ضمن گرفتن انتقام باخت در بازی های ساحلی جهان، با شکست روسیه اول شدند و فردا باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم میزبان یعنی امارات بروند. روسیه هم مقابل اسپانیا قرار می گیرد.

خلاصه بازی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و روسیه را ببینید:

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس