کد خبر 1007947
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
مهرداد بذرپاش

بذرپاش: سطح تحلیل رهبری در موضوع جوانسازی را نباید تقلیل داد؛ هدف ایشان از ایجاد فضاسازی برای ورود جوانان به مسئولیت‌های تصمیم‌گیر، حل مسائل کهنه و مزمن با رویکرد جوانانه و نوآورانه است.

به گزارش مشرق  به نقل از نماینده، مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه «مشکل اصلی این دولت در اقتصاد نداشتن مدل مشخص است» گفت: شنیده‌ایم که دولت برای افزایش قیمت بنزین به تصمیم رسیده است، پیشنهاد مشخص این است مابه التفاوت قیمت‌ها را مستقیما به خود مردم بدهند؛ خرج کسری بودجه دولت نشود.

این نماینده ادوار مجلس افزود: اگر می‌خواهیم پرچم جریان انقلاب برافراشته باشد، نیروهای انقلابی باید به رهبران حل مساله تبدیل شوند. صرف انتقاد به شرایط فعلی و عملکرد دولت، تکلیف مطلوب جبهه انقلاب نیست.

بذرپاش گفت: سطح تحلیل رهبری در موضوع جوانسازی را نباید تقلیل داد؛ هدف ایشان از ایجاد فضاسازی برای ورود جوانان به مسئولیت‌های تصمیم‌گیر، حل مسائل کهنه و مزمن با رویکرد جوانانه و نوآورانه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
    1 0
    همین حرف جوانان انقلابی اشتباست چون ملت تا میگی انقلابی یه برداشت های دیگه میکنن درست تفکر کار همه چی درسته ولی نباید با این حرفا کمک به رای اصلاح طلبا کنید یا خائنین باید ادبیات دیگه ای پیداکنید
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
    5 2
    نه عزیزم، دولت تصمیم به فشار بیشتر بر مردم برای ایجاد تظاهرات و نهایتا انجام فتنه ای دیگر و آشوب گرفته که کور خونده، چون این کار مرگ جناح غرب گرا رو به دنبال خواهد داشت، ان شاالله..
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
    2 0
    این هنوز فکر می‌کنه به واسطه توانایی به جایی رسیده
  • NL ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
    8 1
    بنزین باید گران شود تا تصادف و قاچاق تمام شود و مردم از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند . در حال حاضر به واسطه مفت بودن بنزین ایران تبدیل به مرکز تصادف و ترافیک و الوده بودن هوا و قاچاق بنزین و شغلهای کاذب مسافر کشی و پیک موتوری شده که با گران شدن بنزین به قیمت کشور ترکیه همه این مشکلات حل خواهد شد . نگران گرانی نباشید هر چه گرانی بیشتر باشد مردم بیشتر می خرند و اعتراضی نخواهند داشت .
    • DE ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
      1 0
      الحق که شما نادانی
    • وحید UA ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
      0 0
      اخه احمق بنظر تو کار هست که کسی سراغ شغل کاذب نره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس